Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
börjar få ont i korsryggen... som alltid innan mens, fasen nu blir jag ju orolig ju jag som varit så glad hittils!
på er alla!
börjar få ont i korsryggen... som alltid innan mens, fasen nu blir jag ju orolig ju jag som varit så glad hittils!
på er alla!
crijo: jo vet ju det men är så svårt att intala sig precis just nu...
låter ju ändå lovande tack
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM på dig
inkan: sötis!
låla: hjärtat! tack! ja det är ju det som är alldeles för klurigt, man borde ha helt olika symtom vid graviditet och mens tycker jag vore mycket bättre så slipper jag bli så lurad varje gång...
skönt att det verkar gå enligt planerna nu! härligt! snart dags ju!!!
kramar om dig
lillafia: helt klart är progesteronet spöket i det hela. Jag var oxå helt säker på att jag var gravid första ÄD försöker i höstas, men icke sa nicke... denna gången har jag ingen hunger (hade jag då) utan kan snarare inte äta.
hoppas verkligen att mensen hinner komma för dig! så du slipper vänta. Annars är kanske ett FET en bra idé, svårt det där, färsk-försök känns ju alltid bättre...
tack för tummar! kraaaaaaaaaaaam
zxzx: hej sötnos! hur är allt med lillpiggy? hoppas bra!
tack! du ger mig hopp!
villsågärna: tack sötis! du har mina tummar!!
mår illa! blääääääääääääää
behöver pepp pepp pepp, ångestdag idag!
kram kram kram
zxzx: hihi jo hoppas på att det är positivt illamående denna gång har mått illa alla ruvningar...
hehe jobbigt med så kort stubin, blir spännande hemma hos oss om det händer mig hehe
perfekt med magen som bord ju härligt att det sparkas och håller på låter så mysigt! åhhh vad jag längtar!
kram söt
irma: tack vännen! going där!
sodkt: mmmmmmmm hmmmmmm hoppas hoppas! hur är det med dig? kramar!
rödluvan: åhh tack perfect, behövs
kul att se dig! va länge sen. Hur är allt??? Redan v33, tänk där hade jag oxå kunnat vara
nä ska tänka framåt och ta upp hakan!
sötnos!
testdag 14 maj
gottisen: stort grattis!
vet att man inte ska tjuvtesta, men gjorde det ändå och det blev ju självklart minus, rd 12....
låla: tack hjärtat! försöker, men är redan inställd på en nionde (!!!!!!!) behandling...
fasen har jag klarat 8 försök hittils, så klarar jag väl 8 till?? eller? kanske inte. Men ge upp? näe... hmm
har ju 9 totalt i frysen på KS och AVA, så får väl ta å använda dem iaf.
skönt att det såg bra ut på vul! nu banne mig ska det bara gå! eller hur!
stora kramar söt!
crijo: välkommen hem vännen! kram kram kram kraaaaaaaaaaaaam
inkan: tack! du har mina tummar och tankarna är hos er
Inkan stor kram och stort lycka till!! Här var det minus igen på rd 19 pratat med ks och det blir fet direkt så börjar med progynon så fort me sen behagar komma....