Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
egv fick du några inlägg ovan
här har det varit lugnt lite nu, kramar om er iaf
tjorven och sodkt: massor med kramra till er!
låla: du kan gärna ta över tant röd härifrån om du vill, kan dummpa henne i sumpan!
shit nu måste jag väl vara extremt hormonkänslig???
vi har flyttat in i nya lokaler på jobbet. Jag är av nån anleding placerad en trappa upp, alla andra på min avdelning sitter på plan 1, jag på plan 2.
Nyss så satt ALLA på min avdelning och fikade, det har aldrig hänt förut för inget har velat fika. Men nu i våra nya lokaler ville de det verkar det som. Men ingen har frågat mig om jag ville fika. lättare när man sitter på samma plan kanske. Dock så fikade de på mitt plan och jag såg att de satt där. Men blev för ledsen och känner mig för utanför för att våga gå dit och sätta mig.
typ som om jag är en utomjording...
usch sitter nästan å gråter! dumma jävla hormoner...
sodkt: massa kramar!
nilisen! GRATTIS! så härligt!
sodkt igen: förstår att ni behöver ett break. Ta inga beslut nu om framtiden, utan bara va istället. är jätteledsen för er skull!
jobbigt med hjärtklappning, hoppas det går över!
liselotte: då kommer den säkert snart!
kramar om er alla söta
har kommit ett steg närmre på vägen, blodprovet visar att jag är väldigt nedreglerad. Happ, bra antar jag. Typ. Det enda som verkar funka för min del. grrr. Kan jag inte bara få stiga in klimakteriet då istället helt och hållet för alltid så kan jag slippa min mens iaf.
Idag fick jag en gråtattack påväg till jobbet. Längtan gör så ont för tillfället, jag kan inte se barn absolut inte röra vid dem. Det kommer aldrig funka för oss, jag är så bombsäker så det finns inte, jag tror verkligen inte på det och ändå så fortsätter jag Vaför varför varför skulle det funka nu för?
jag vet jag är superneggo, ännu en biverkning av nedregleringen iaf för min del.... MORR, dumma hormondepp.
irma: positivt med mens! härligt!
loddi: vi ställde oss i kö i finland i slutet av maj, fick en donator i augusti och var igång med donationen i oktober har jag för mig. kan bli svårt att hinna med innan sommaren.
kram!