-
-
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
-
Vi får se om vi gör något försök snart eller väntar ett tag. Jag tror vi väntar ett tag, jag vill bara ha lilleman än så länge, skall njuta några år med honom tror jag. Men visst finns längtan där att man ska bli gravid igen. Vi har ju inga embryon i frysen och i sådana fall vill jag ha samma donator som sist så det blir helsyskon. Vill ha ett barn till i sådana fall, men jag vill naturligtvis sätta tillbaka två embryon. Vi väntar nog till 2011 eller 2012 med att göra ett nytt försök för syskon.Hinos skrev 2010-04-13 11:10:26 följande:Det är konstigt, man ligger i 8 månader, förlorar en tvilling och ändå bara längtar man efter att få bli gravid igen... att längtan kan vara så stor. Det märks ju här också, att alla gör försök på försök!!
Bette -
Hej, tjejer!
Nu är det gjort! Jag har tagit j--a akupunktur!!!
Höll hård för ögonen och det gick ju bra. Jag tror inte att dem förstod riktigt att jag är inte så rädd för smärtan utan jag tuppar av om jag tittar på nålet in i huden. Enligt kinesen (det var en kines!) är jag en vrak!!!! Obalans i allt möjligt...jag var nära att säga att jag tror inte alls på att han vet det genom att känna på mitt kropp och titta på tungan, men som tur det var, lyckades jag hålla tyst. Han tyckte nog att jag borde gå flera ggr som en behandling.
Har det verkligen hjälpt er?
Jag körde tuina massage oxå. Det gjorde ONT som satan på vissa ställen! Någon som har erfarenhet av det? -
kostiga meningar...
-
Crijo jag är övertygad om att min akupunktur hjälpt mig massor!! Jag var oxå en "mess" när jag började gå och jag kände själv skillnaden efter ett tag både psykiskt och fysiskt!
vad duktig du var som klarade av det
Grattis omstart till att vara igång, nu blir det spännande
Irma vad skönt att det gick bra i Alicante och att ni fick förtroende för kliniken
-
Crijo, vad duktig du är!
Det är ju inte lätt när man är rädd för nålar ju!
Caribe, tack...Ja vi får se framöver vad som händer... -
Bette: har inte donatorerna begränsat antal ggr de får donera på din klinik.
Min första donator är redan borta ur rullorna, visserligen var hon 33 år men ändå! På Elite tror jag de får donera 3 eller 5 ggr sen får de inte fortsätta.
Kanske borde kolla med kliniken så att det verkligen går att genomföra planen på helsyskon för lille C.
Grattis Crijo! Akupunktur har hjälpt en hel del och på olika sätt. Förutom att det stimulerar respektive kroppsdelar så har det för mig varit en stund som bara är för mig när jag går dit!
Kram
Låla -
Hinos: Vi ska göra ett till försök till syskon, snak snart börja nu med det. Det får bli som det blir men försöka vill jag.
Låla67. Vi kör på enligt plan. Jag ska ta Zoladex den 23/4 och min så får jag veta senare vilken dag det blir beroende på resultatet från VUL.
Kanske vi skulle lägga till syskonförsök på listan, vad tycker alla Ni andra -
Caribe, Låla, Irma: Jag vet att det låter löjligt, men...jag känner mig såååå duktig! Det var världensgrej för mig!
Irma: Kul! När ska ni köra igång? -
crijo: tycker det var strongt gjort!
inte är du löjlig, känn dig duktig!
låla: enbara för att
caribe: tack sötnosen
irma: spännande! kramar
förväntan: lägg till syskonförsök om du vill, helt ok för mig iaf
-
Det var inga problem, de ville nästan starta upp direkt. Men jag vill vänta till nästa år åtminstone.LoLiNi skrev 2010-04-13 17:26:02 följande:Bette: har inte donatorerna begränsat antal ggr de får donera på din klinik. Min första donator är redan borta ur rullorna, visserligen var hon 33 år men ändå! På Elite tror jag de får donera 3 eller 5 ggr sen får de inte fortsätta. Kanske borde kolla med kliniken så att det verkligen går att genomföra planen på helsyskon för lille C. Grattis Crijo! Akupunktur har hjälpt en hel del och på olika sätt. Förutom att det stimulerar respektive kroppsdelar så har det för mig varit en stund som bara är för mig när jag går dit! Kram Låla
Bette