-
-
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
-
Crio, du var jätteduktig! Försök fortsätta om du pallar! Jag är också övertygad om att akupunkturen är en bidragande orsak till att jag blev gravid!
Kram
ZXZX -
Jag ska fortsätta med akupunktur. På fredag är det dags igen. Tyvärr kommer jag inte att göra det hela tiden tillsammans med maken.
Han ska börja lite senare då han inte har sååååå stooora problem som mig. Varför ska vi alltid lida mer????
Han tycker nog att det är kul och är övertygat att det kommer att hjälpa oss. -
Hej!
Crijo: vi sätter igång med läkemedel i maj tror jag, och försöker åka ner dit för embryo transfer i slutet på augusti, början av september... Jag vill inte vara stressad, och inna sommaren känns det alldelles för kort tid...Vi har väntat länge ju, så tre månaders skillnad gör nog ingenting!
Caribe: Klart du ska känna dig duktig vännen!
Krma! -
Det låter ju jättebra om de har den kollen och donatorerna även ställer upp på det! :)Bette skrev 2010-04-14 09:15:46 följande:Det var inga problem, de ville nästan starta upp direkt. Men jag vill vänta till nästa år åtminstone. Bette
Gick ut på jakt efter Zoladex på lunchen, förberedd på att de inte skulle ha eländet hemma, men döm om min förvåning när jag de har det och det INTE kostade tusen spänn! :) Jag nådde idag upp till medicin-fribeloppet och har frikort på mediciner t o m september! :)
Kram
Låla -
Heja crijo friskt humör, skjortan hänger utanför, heja, heja, heja!
Jag tycker du är duktig som sätter dig över din rädsla, hur sakligt omotiverad den än må vara! Så är det med många rädslor, tricket är bara att komma på någon metod för att kunna sätta sig över känslan! Vilket inte alltid är så lätt och kräver ganska mycket motivation från den "räddes" sida.
Kram
Låla -
Låla: Konstig nog var jag inte rädd för nålar som barn. Hoppas att akupunkturen hjälper. Annars har jag blivit av med en rädsla! Alltid något...
HAr du tagit sprutan?
Jag börjar må bättre och bättre...nu när hormonerna lämnat kroppen. Tröttheten, nedstämheten avtar. Jag kanske tar en längre paus denna ggn. -
crijo: skönt att du känner dig bättre! det märks verkligen när hormonerna lämnar kroppen.
KRAMAR!
låla: va skönt att de hade sprutan! nu kommer allt rulla på hoppas jag
Själv mår jag bara sämre å sämre av hormonerna, suck undrar när man får känna sig pigg å glad igen?
-
omstart: när du håller ditt barn i famnen! Ungefär om 10 månader...
-
I hopecrijo skrev 2010-04-15 10:01:28 följande:omstart: när du håller ditt barn i famnen! Ungefär om 10 månader...
-
Omstart,Crijo vet hur det känns med alla hormoner som susar runt, men om jag inte minns fel började jag må bättre 2-3 veckor efter jag slutat. Ned stämdheten hade legat som en våt filt på huvudet. Usch ja. Jag gick ner 2-3 kg på en vecka.
Vi ska snart prova igen så jag vilar, går promenader och äter bra och försöker peppa mig mentalt.
Låla, jag har också köpt Zoladex och Embla plåster. Ett Embla plåster och en stor konjak då har Zoladexen inte kännts alls. Emblan tar bort känseln och konjaken är kul. Numera hör det till. Detta blir min fjärde Zoladex.
alla Ni andra sänder några vårkramar till Er.