• Hinos

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Tack... ja, man vet inte vad man göra, skratta eller gråta. Två hade varit lagom, vi får vår helt nya bil nästa vecka som vi skulle få plats men tre barn i nu får en stanna hemma... det är inte bara av godo. De ska ju stanna kvar också. Nu är jag bara i vecka 7 så mycket kan ju hända...

• Hinos

Grattis Igor!!
    Vår lilla tjej fick också sola mycket för hennes gulsot skulle försvinna och hon fick sondas... nu ett år senare äter hon som en häst...

• Hinos

Härligt Julia Romare att du tänker så positivt på andras barn. Ja, det gäller att bli favorit hos dem för det är också mycket värt. Jag har en liten favorit tjej som nu är 9 men hon är ändå lite min...
    Det kommer nog att gå bra med behandlingen då du börjar på min födelsedag!!
    Jag har också en tjej sen innan så man kan få tjejer!

Lycka till!!

• Hinos

Elle69, när du sen sitter där med din söta bebis gör 250000 kr inget... det är värt allt!! Lycka till!

• Hinos

Vi har kollat upp nu och det är inte mycket strörre chans att få barn om man sätter in ett eller två. Det är 20 % ökad risk för tvillingar om man sätter in två. Vi har satt in två alla gånger. Första gången tog sig båda men vår lilla pojke somnde in i vecka 22 men vår lilla dotter föddes i vecka 34. Gång två fick jag parasiten och det blev inget. Denna gången satte vi också in två och det är just nu tre i magen...

• Hinos

Vi är också med i Jennys forskningsstudie, spännande och det är kul att ge äggdonation ett ansikte utåt. Hon har varit hos oss en gång för intervju och sen har vi haft två intervjuer per telefon.

• Hinos

Elle69, här har ingen heller pratat om reducering det är vi själva som tagit upp det. Man gör inte det här i vanliga fall, eller man gör det tydligen bara i Göteborg. Men vi har redan mist två barn i magen så vi är lite oroliga för att det ska hända igen.
    Det finns ett sådant här också men man måste bli godkänd och det har jag inte blivit ännu!!
    4 barn under 1,5 år är tufft...

• Hinos

Kräfta, det är inte rättvisst du kunde fått ett av oss, för vi har förmånga...

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3