• Hinos

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

Grattis i massor Paltkoma Hjärta det är tur att det är någon som bryter trenden!!

Tog ett nytt hcg idag, ska fortsätta med medicinerna över helgen. Får ju provsvar på måndag!! Får jag inte mens tar jag nog ett nytt gravtest på måndag, men är det minus kan ju mensen lika gärna komma nu!!

• Hinos

Tack för allt stöd!!
    Det är bara att bryta ihop och komma igen... det är lättare nu då man redan har en liten tjej hemma....

• Hinos

Nu har jag slutat med medicinerna, har varit så krasslig i parasiten och nu  dunderförkyld så jag förstod att det inte skulle gå vägen så jag är inte så bitter. Nästa gång ska vi ha bättre förutsättningar.

Önskar många plus till er andra!!

• Hinos

Hej Canin!
    Jag tror inte att de gör äggdonation i Danmark! Annars finns det väl otroligt mycket kliniker runt om i Europa. Själv har jag varit på Ava Kliniken i Riga!

• Hinos

Så tråkigt Julia!
    Riga föreslog att vi skulle göra ett nytt försök direkt, det bli i så fall i mitten av februari. Vi ska fundera över helgen. Det känns som lite nära inpå eftersom jag behöver ta sprutan efter nyår.

• Hinos

Oj, Julia Romare!!
    Jag slutade också tvärt med medicinerna då jag fick minus förra veckan igen. Hos mig blev  det tvärtom, jag hade en ovanligt liten mens, inte de floderna jag brukar ha. Vilken tur för mig!!
    Nu laddar vi för nästat försök! När ska ni iväg??

• Hinos

Grattis Irma!!

Vi kommer att göra ett nytt försök i början av mars och då blir det ett färskförsök. Så det blir sprutan efter nästa mens.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3