Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
Mamma till V 08, trist... det verkar vara en berg och dal bana, hopp och förtvivlan. Hoppas det går bra
Mamma till V 08, trist... det verkar vara en berg och dal bana, hopp och förtvivlan. Hoppas det går bra
Min slemhinna var 11,7 mm idag, förra gången jag gjorde ÄD var den 10!! Nu väntar jag på extakt FET dag från Riga!
Så trist Mamma V08!! Har du använt fragmin eller nåt likande?
Jag har inga erfarenheter av missfall men jag har hört att många tar fragmin.
Lycka till IVFdagar!!
Vi är många som ska iväg nu i inovember... hoppas på många plus!!
Jag har också larm på telefonen annars hade jag inte fått i mig ett enda piller... idag var vi på babysim och då jag kom hem, precis innanför dörren ringde klockan. Oj, hade inte tagit med mig några piller. Annars har jag en extra i skötväskan men den var inte med idag.
Jag blir ofta förvånad då den ringer... fortfarande...
Man blir vilsen på vem som ska iväg när... det är ju så många!! Kul, att det är lite aktivitet i tråden!
Den gamla listan finns ju kvar... men det är ju bara att lägga dit sig om man vill. Det är ju flera som inte håller på med ÄD länge som var på listan och man hittade inte de som är aktuella nu!
Tatzy, så bra av dig att lägga till de som fått barn
Leia83, jag skulle också gärna vara med på tv men vi åker på tisdag så det blev ju lite tight... så det är ju skönt att veta att det är någon som gör det.
Har idag köpt en dosett så man kan ha alla piller i... på söndag börjar jag ju med utrogestpillerna så då blir det 21 piller om dagen med vitaminerna... men det är värt!
e-vitamin, vanlig vitamin, folsyra, omeprazol, b-vitamin... många piller blir det. Har fyllt en veckodosett med utrogesten! estrofem är i en bra snurra!
Tack!
IVF dagar, jag har även mobilen på ringning... men skönt att slippa att ha alla kartor mer, Estrofem är ju i en liten snurra, lätt att ha i fickan.