• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

caribe: härligt att du får må bra nu! måste vara underbart för tillfället? kram kram

♥I'm free to do exactly what I please so come with me to a place were we can be...♥
  • kramiiis

crijo: kram sötnos! tack!

fick inte jobba för sambon, så nu blir det sjukdag idag... han sa åt mig att sova. hmm, jag vill va i solen Skrattande

♥I'm free to do exactly what I please so come with me to a place were we can be...♥
  • kramiiis

jag orkar INTE! det blir inget FET idag
    det går åt helvete med frysäggen men ngt är på "kontroll" till imorgon

jävla helvete. skiter i det här nu.

sambon vill inte längre, han säger att det är nog nu att vi inte kan hålla på såhär år efter år och det är väl iofs sant.

fan

jag går å dör istället.

• kramiiis

eftersom alla standardprover visar på tipptopp spermier så vägrar ngn läkare ta fler prover. SKa försöka fråga KS. men de lär väl vägra...

• kramiiis

bette: inte för att vara taskig, men ett år av paus är nog inget för mig, jag har kämpat för länge för att kunna ta såna långa pauser, att det är sommarstängt är tillräckligt jobbigt. att vara i behandling är det enda som kan ge mig ngt hopp om framtiden. Vad säger att det kommer lyckas om ett år när det inte lyckas nu? Visst ett år är kanske inte lång tid, men så som jag längtar så är ett år en oändlig tid. Det är lixom svårt att släppa taget om det. Man vill NU nu NU! inte sen. Och ja det trots att jag är ung och inte har ngn stress så.

inga läkare på någon klinik hittils har funderat eller sagt ngt om min depression eller mina sömntabletter,det ska inte påveka och jag tror inte heller att det gör det såpass mycke...

jag tror mer på att vi haft otur med våra donatorer. Båda har ju fått ut väldigt många ägg och det verkar som att kvalitén på äggen inte blir lika bra då. Jag tror snarare att det har med det att göra eller ngt annat inte min psykiska ohälsa iaf.

• kramiiis

ingen fara! tack.
    jag överreagerar nog en del just idag dock

• kramiiis

funderar faktistk på att sluta skriva i trådarna om hur jag mår, helt och hållet.... Visst jag mår inte bra, men jag vill inte ha några "krav" inga alls på ngt sätt. känns som om många nästan tar illa upp över att jag ens försöker när jag mår som jag gör.

villsågärna: :p

• kramiiis
    villsågärna38 skrev 2010-06-07 16:25:38 följande:
    Vännen - de enda som bestämmer hur många försök ni ska göra och när är du och din sambo. Önskar er all lycka och hoppas så på det lilla frysägget, att det ska överleva natten!!!! Kramar
    tack sötnos!

nu ska jag gosa med missen, som kom å tiggde kel . gos
  • kramiiis
    crijo skrev 2010-06-07 16:37:27 följande:
    omstart: kramis!
    kraaam söta vän!

nidra: vännen fy vad hemskt att förlora ett barn
    tack för dina ord! kram kram!
  • kramiiis

de ringde!!

det går ju fasen inte att lita på män (sambon som prata med dem igår ju). Det vara bara ett ägg som dog direkt, och då tinade de ett till som tappa nån cell men som nu idag hade delat sig vidare och det var därför de ville ha det på kontroll över natten. Så vi har alltså ett kvar i frysen oxå!!!!!!!!!!!!!

iiiiiiiiiiiiiiiii glad igen

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3