Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3
5 ivf (varav 3 ruvningar totalt 5 embryon vara 2 topp, och 3 helt ok kvalité)
3 ÄD; 2 färsk, 1 FET (totalt 3 embryon)
tnf-alfa på 6
tsh kommer ej ihåg men var under 2
fsh på 17
hmm ja det var väl det...
har ätit trombyl + prednisolon (10mg) de två senaste försöken.
är 29 år, men högt fsh visar väl på att jag kan jämföras med "äldre" och då sämre ägg. Så de försöken kanske jag skall räkna bort, typ. Och då är det ju ändå inte så många försök (försöker tänka positivt, går sådär )
åhhh låla tänker så på dig hjärtat!
stor kramiiis-kram
rapport från en trött och livlös kramiiis.
kontroll idag, "ser ut som ett exempel ur en skolbok". 11mm och treskiktad, allt tipptopp fint. jahapp. FET på måndag. Hade kunnat göra på fredag om det inte varit så att jag isf hade behövt börja med progesteron redan imorse och de ville inte chansa, näe inte jag heller tack....
annars så, jaaa. Tuff morgon, skulle va på KS 11 först. Men efter en tredje sömnlösa natten i rad (då menar jag sömnlös, som max några minuters sömn, sen vaknat igen svettig) så var jag helt slut imorse. Gick till bussen, satt halvdöd där, stupade nästan framlänges nerför en trappa påväg ner till t-banan, scary, hade kunnat bli helt blåslagen. Mina ben bär mig knappt längre. Men lyckades stappla till och komma på rätt köl igen. Sen flemingsberg så ramla jag i rulltrappan början inse hur lost i huvet jag, halvgråter, vill bara sätta mig ner på marken och gråta, andas och skita i resten. Tar mig tillslut fram, och då är de 40 min sena... halvsover och är nära att kräkas rakt ut.
och till råga på allt så är det en typ 16åring med sin kompis framför i kön som fnittrar och ska göra abort
fan heller... morr...
jag är så slut, och nu är jag på jobbet och ja vad gör jag där? en kollega sa bara "gå hem". Men hinner inte, måste hjälpa en annan kollega och sen förbereda mig inför ett möte med chef+handledare imorgon, de förväntar sig att jag redovisar ca 2 veckors jobb för dem, enda problemet är att jag de senaste två veckorna hjälpt min kollega med hennes jävla grejer.
så jag vet inte, antingen sitter jag där och gråter eller så är jag förbannad...
kram på er alla!
tänker på er!
sorry att jag är så ego för tillfället
låla: tänker på dig!
åhh låla: härligt!!
du kan läsa ovan, men 11mm
nidra: nice! nu banne mig ska det gå vägen!!!
börjar bli lite orolig och funderar på att ställa in mitt FET på måndag....
Har varit en jobbig natt kroppen sa till. Låg nere i arbetsrummet för där är de svalt. Vid tvåtiden när jag fortfarande inte somnat känner jag mig konstig svårt att andas och svimfärdig fastän jag ligger ner. Försöker andas lugnt men går inte tillslut lyckas jag med djupa andetag in och ut måste säga tillmig själv varje gång. Börjar få panik men kommer ju ingenstans då jag är yr katten lägger sig på mig (söta misse vill lugna) tänkte att jag ringer upp till sambon på hans mobil och ber honom komma ner men känner mig senlöjlig så fortsätter ligga så i några timmar. Nu är jag helt svag på bena kommer inte många meter innan jag måste lägga mig ner. Jag orkar inte må såhär! Jag måste jobba får se om jag lyckas få ng gjort hemifrån idag..
panikångest kanske? jag vet inte, rejält jobbigt iaf var så svag att jag inte kom till toa utan la mig bara ner på golvet nedanför sängen för att sedan efter ett tag kravla mig upp i sängen igen iaf...