• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3

låla: åhhh vad spännande det är nu! kommer gå toppen det här! måste det för jag orkar inte att det går dåligt för fler än mig själv... det räcker med minus och missfall...

stor kram hjärtat!

jag hoppas så att du och bette har rätt!

stor längtan: välkommen hit!

♥I just have to get away♥
  • kramiiis

sodkt: tack rara du! kramar om dig

caribe: sötnos! härligt att du mår bra nu! det lät inte kul när du hade sådär ont kraaaaaaam

irma: tack vänen! hur är allt med dig??

• kramiiis

ååå älskade nilisen vad du får vara med om tuffa saker jag hoppas så att fvp kommer gå bra nästa gång och att du får ett bra resultat! massa stora kramar

liselotte: stort grattis! va härligt!

nidra: härligt att va igång igen!

lilla fia: ingen aning tyvärr. kram kram

inkan: jadu de där medicinera har spelat mig ett spratt flera gånger. Denna gång var jag extremt illamående, yrslig och trött. Första ÄD:n var jag extremt hungrig. Så nästa gång ska jag ínte fundera på några symtom alls...
    tummar!

själv är jag pågång igen med FET, mensen kom nyss så börjar knapra progynon imorgon eller fredag.

kram på er

• kramiiis

låla- hjärtat! GRATTIS! nu banne mig måste det ju gå vägen!!!
    {#lang_emotions_heart}
    kram!

♥I have got two tickets and a dream, I hope you are coming with me♥
  • kramiiis

åhhh inkan älskade hjärtat blir så ledsen

massor med kramar till dig!

jag har ingen ork, jag mår skit, så håller mig i bakgrunden.
    Stressad på jobbet (inte ätit lunch än idag!), börjat försöka bearbeta sorgen över att aldrig bli mamma (jag tror helt enkelt inte på det).
    Dock så har jag och sambon det bra för tillfället!!!

kram på er!

• kramiiis
    inkan70 skrev 2010-05-25 14:46:14 följande:
    Tack söta du! Ja jobbigt är vad man kan kalla det här minst.. Klart att vi skall bli mammor en dag, men till vilket pris?  Den här gången har det varit så mycket motgångar innan vi fick ägget insatt så jag var nästan beredd på att det inte skulle fungera. Skönt att höra att ni har det bra du och din sambo.Kram kram

ja jag vet faktiskt inte om jag vill mer nu, det lixom är too much, men samtidigt vågar jag inte släppa taget om behandlingarna... {#lang_emotions_undecided}

hoppas du kan få kliniken å ställa upp på fet
  • kramiiis

sodkt. kram på dig söta vän!

låla:

inkan: klart det ska gå nu!

♥I'm free to do exactly what I please so come with me to a place were we can be...♥
  • kramiiis

sodkt: är du i sthlm ngt i sommar? vill fika med dig

♥I'm free to do exactly what I please so come with me to a place were we can be...♥
  • kramiiis

sodkt: hoppas du hitter en bra klinik! Jag förstår helt resonemanget med att donatorn synkas med oss. Vore skönt... nedregleringen får mig att gå under varje gång...

åhh skippa v28 bara för då är jag borta
    Det går väl sådär, jag är trött och less och stressad som tusan på jobbet, folk sliter i mig, andra blir arga och det slutar bara med att jag bryter ihop och sitter å gråter för mig själv.
    Annars så är det koll av slemhinnan nästa onsdag så får vi se när FET blir

kraaaaaam

• kramiiis

isisisis tror du han tar emt en fast man aldrig haft konstaterat mf??
    griper snart efter halmstrån...

kram! och hoppas twinsen mår bra och du oxå förstås

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa, #3