-
När jag blonderade håret så fick jag en allergisk reaktion och bara låg på toaletten och mådde jätte jätteilla, skakade, var yr och behövde kissa väldigt mycket... Jag tror att du lyckats bli lite "förgiftad" också...mitt gick över efter ett par timmar så jag hoppas att du mår bättre nu!zasata skrev 2010-10-21 13:35:44 följande:Usch, mår skit... städade i morse med klprin, fettlösningsmedel och varmt vatten . efter det mår jag illa ont i huvudet och helt skakis. Skurade väl butiken i en timma.. blä. har sådan panik. Tagit primperan nu med men hjälper inget försökt äta med smakade pyton.
-
Här www.smittskyddsinstitutet.se/publikationer/smis-nyhetsbrev/norovirusrapporter/sasongen-2010/felle skrev 2010-10-22 01:13:14 följande:oj, förlåt. någon som kan länka kurv-tråden? sitter på min iphone och har ganska svårt att orientera mig.. haft den i en dag bara hehe.
-
Usch var på sjukhuset igår igen.. min mormor låg inne så jag var och hälsade på henne.. Hon har lugninflammation och urinvägsinfektion och hon blev så lös i magen av medicinen sa hon så hon hann inte ens in på toaletten (det brukar hon nästan aldrig göra pga enorm övervikt och gammal stel kropp) men bara för mej att vara på sjukhus gör att jag mår illa och det är verkligen inte bättre nu när hon var så dålig i magen... hon mådde dock inte illa för hon åt lunch när jag var där och åt upp allt..
Men det här är såå jobbigt, samtidigt som hon var väldigt dålig ett tag och jag ville verkligen hälsa på henne...
Hur fan ska man få bort dessa tankar, nedräkning och att man känner efter??
-
Är grymt imponerad av dej! För bara ett år sen hade du sån riktig superångest och nu lämnar du tom på dagis när det går magsjuka!!zasata skrev 2010-10-26 15:04:41 följande:Jag har börjat äta citalopram igen. Jag har gått i KBT tidigare. Men aldrig vågat ta stegen att lämna på dagis äta utan att tvätta händer osv.. Men nu vågar jag lite, även om ångesten finns där så vågar jag lite mer..
Men skall vara ensam med barnen i helgen sambon jobbar troligen lör och sön 11-21..
Du ger oss andra hopp! Kanonbra av dej!
Läste en tråd här på familjeliv här igår, om en mamma som fått cancer...
Direkt så tänkte jag att den här mamman kanske inte lever länge till (vilket jag VERKLIGEN hoppas att hon kommer göra) och här sitter jag och nästan spärrar in mina barn pga av något så dumt som magsjuka! Det gör mej så arg att jag gör detta, istället för att bara ha kul med barnen och göra det vi vill.. man vet ju aldrig när det är för sent!!
Ska göradet tipset du kom med zasata, jag ska skriva en lista på s -
OJ råkade skicka iväg det innan jag var klar!
Jag ska skriva en lista på allt det jag skulle gjort om jag inte hade haft fobin och sen ska jag göra alla dom sakerna!
-
Precis!zasata skrev 2010-10-26 21:06:14 följande:Ja jag vet, eller när man hör om barn som dör och blir slagna. Vad bra vi egentligen har det.
Har du provat medicin?
Nej jag har aldrig provat medicin.. jag är en sån där människa så jag tar inte ens alvedon.. Vet inte varför, bara är sån.. Kan själv kanske? -
Fy nu har jag ångest!!
Var ute igår för att träffa en vän som jag inte träffat på nästan tio år, vi var nere på den enda krogen är i det lilla samhället.
Det var ganska mycket folk där (kors i taket ) och nu skriver en som var där igår som jag stod och pratade med att hon inte tror att hon spyr för hon är bakis utan hon tror hon har magsjuka, hon får inte behålla något... Jag har superpanik nu!!
Var visserligen bara utanför och pratade med henne men stod jämte henne där inne också!!
Usch hoppas hoppas hoppas hon är bakfull!!!
-
TACK för svaret!!Fridayyy skrev 2010-10-31 11:33:34 följande:Men om du tänker logiskt kan hon ju inte smittad dig för hon var ju inte sjuk igår och du fick ingen kroppsvätska på dig. Man blir inte sjuk av att stå jämte någon som blir sjuk dagen efter och det kan ju vara bakfylla också som du skriver. Tror att risken att du blev smittad av henne är närmare 0 %. Jag antar att du också sköter din handhygien och inte har fingrarna i munnen.
Ja jag gick aldrig på toa där nere igår, och tvättade händerna noga när jag kom hem och torkade av mobil mm..
Men jag rökte utan att jag hade tvättat händerna, dock inte med den handen som jag tagit i pengar med..men jag hade hållt bacardin i den handen... Usch vad skadad man är! -
Tack för alla svaren!
Känns jätteskönt att man kan gå in här och skriva med andra som vet hur det känns och som inte dömmer en och säger att man är löjlig!
Tack för att ni finns allihopa
-
Är du bättre idag zasata? Man kan få ont i magen och må illa när man har en förkylning också, jag mår superilla när förkylningen ska gå ur kroppen..
Hur tänker ni när ni försöker tänka bort dom dumma tankarna?