Emetofobernas tråd 5
en sak jag tänkt på.. vi som är emetofober vi kräks ju "aldrig" hur kommer det sig? jag har haft magsjuka en gång men kräktes aldrig bara illamående..
en sak jag tänkt på.. vi som är emetofober vi kräks ju "aldrig" hur kommer det sig? jag har haft magsjuka en gång men kräktes aldrig bara illamående..
ang mjölken å korven är d absolut ingen fara!
vi har haft kalas 2 dar .. rädd nu eftersom jag ska va ensam en v till nu med barnen,men jag måste ge mig en medalj jag har lämnat barnen på dagis trots att jag varit ensam med barnen.. jag trodde inte jag skulle våga men jag klarade det å lyssnade på nära att jag inte ska låta barnen "lida" av min fobi. jag vill verkligen inte att mina barn skja få detta hemska..
ensam med barnen och ena sonen hostade till förut..nojjig som fan just nu.. har varit på dagis idag.. käre gud gör så ingen blir sjuk..fy ångset!
MIDDIZ köp druvsocker att ha med i fickan.
nu kommer ni nog hata mig men jag skriver ändå..jag fick rapporten från SMI,det stod att de var samma stam som förra året. då borde det väl inte bli så många som får skiten eller har jag fel-
AnnaOctavia..jag är en riktigt emetofob men av nån konstig anledning har jag 3barn idag.. jag fattar ärligt inte hur jag vågar.. fast om de skulle bli sjuka så är min man här å tar d värsta.. jag klarade även 3veckor ensam måste skryta..jag hadeinte ens ångest den tiden plus att jag lämnade som på dagis med!! kors i taket.. men nu tror jag allt har kommit på en gång.. jag går å kollar minsta lilla tecken å ja allmänt nojjig men d är väl för att det är juletid å jag vill verjligen INTE bli sjuk!! fy va nervig jag är hela tiden.. hjälper semper magdroppar tror ni? jag ger barnen 10 droppar om dan..
Nojjig nu ,min son har vaknat 2ggr redan bara gnäller tapat å fisit och håller på å gnäller.. jag hatar detta.. jag vet inte va det är tror ni det är magsjukan på g? han är 1år
zasata förstår din oro.. hoppas hon inte blir sjuk
zasata hur går det blev nu sjuka?
uhh ångesten är enorm.. går kräkis istan nu men inget på dagis peppar peppar men d är nog inte länge kvar.. mikn son sa att han orkade inte står å öva lucia idag.. tror ni han är sjuk? han har ätit å så hemma men jag är ju nojjig som fan hela tiden..
Martini grattis!
ajg har haft denna fobi sen jag var jätteliten,jag vet liksom inte varför jag har den men vill veta var den kommer från.. men jag var liksom innan jag träffade min man så sa jag alltid till mina pojkvänner att d inte blev några barn på mig,detta pga fobin.. men nu sitter jag här som 3barnsmor,rejält gravillamående.. men jag kräktes inte en enda gång konstigt!! jag tror jag är så rädd att jag inte klarar kräkas på ett vis.. jag hoppas du slipper illamående det finns många som mår skitbra under graviditeten.. lycka till!