• milla2

Emetofobernas tråd 5

tror ni man smittas i ett badhus om man vågar sig dit

• milla2

jag är nojjig nu som vanligt när helgen vankas.. å sen även jobba. fy

• milla2

Fy farao! idag på jobbet så var det en kvinna som vi såg satt å kväljde sig.. vi frågade hur d gick när vi serverade.. hon sa vi får se men jag mår så illa..  hon åt sen maten hon blev tilldelad. jag undrar tror ni hon smittade mig då.. jag serverade inte henne utan de var min kollega. jag är så äckligt rädd. jag fick ont i magen å illamående direkt efter jag sett henne. fan oxå orolig å ångest nu!½ vad tror ni?

• milla2

hon kräktes ju inte men d var nog nära.. kan man va lugn då? 

• milla2

gissa om jag tvättade å sen spritade mig... hela helgen förstörd och jag vurderar om jag ska klara gå å jobba om det visar sig att hon var sjuk.. skulle ni jobbat då detta är på ett vårdhem och vi serverar mat till dom..

• milla2

usch.. idag blev vi bjudna på fika när vi kommer dit får vänninan ett sms från sin syster.. hon skriver att hon och sin man fått magsjukan..  de var på besök hos dom vi var hOS IGÅR. VAD TROR NI TROR NI VI BLIVIT SMITTADE?!

• milla2

usch jag tänker hela tiden .. fy jag vet inte om d går på dagis just nu men hoppas innerligt att d inte blir mera nu innan sommarlov.. jag kan däremot inte fatta att d är sommar snart då kan man kanske pusta ut lite.. det har jag dock inte gjort de andra sommarna men lite mindre tänk är d ju.. blir barn sjuka mer nu på våren med tanke på att de inte har vantar å så tror ni?

• milla2

gahh jag ger semperdroppar dubbeldos varje dag t mina barn.. nu har en tjej som går på sonens avd fått spyan.. hon fick d när hon kom hem igåt  em å de sågs på dagis.. tror ni min son får de å hur snabbt kommer d  då tror ni

• milla2

går och har lättillamående till å från,mensvärk ja va kan detta vara? sen fick kusinen till barnen ms inatt.. 

• milla2

nej jag tror verkligen inte det men jag har inte testa theller iofs men vad tror ni annars d kan bero på är det all oro eftersom jag bla har kalas denna helgen 2 dagar med  massa folk.. jaja vet inte har dock känt av detta hela v som gått.. men som ni alla vet så är jag ju orolig å är def en emetofob.. 

• milla2

obs! Äckelvarning men ändå bra att veta:

I vintras var jag å barnen på ett shoppingcenter,min son ville på toa och jag lyfter ringen med ett papper i handen kan ja tillägga.. nån hade kräkts å jag tror jag dör vi liksom halspringer ur toan.. sen går vi å äter.. jag apnojjig.. sen mår jag ju illa som tusan.. men till saken ingen av oss blev sjuka!! 

• milla2

Zasata! vet din oro och rädsla men jag måste säga att min son han blir åksjuk på tåg så det kan ju vara det.. spec x2000 är ju inte bra vid åksjuka

• milla2

jag var tvungen att testa mig men helt klart negativt så då undrar jag varför jag mått illa.. panik.. 

• milla2

en v sen kommer ångesten tillbax garanterat..uhh då är  d dagis å sen jobb  igen.. bävar för detta.. alltid nått skit som går..

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5