• milla2

Emetofobernas tråd 5

min ångest är enorm.. inbillar mig barnen verkar sjuka hela tiden å ångesten för att komma på dagis å de säger de är, sjuka barn är enorm varje dag.. plus att jag läste på fecebook att i grannastaden där jag jobbar hon fick va hemma för barnet lagt en pizza igår.. :( nu är jag rädd det blir en epedemi.,.gahh

• milla2

jag hade slutat träffa dom..

jag var på kalas igår å de har så ofräscht hemma.. så jag var säker på matförgiftning inatt men jag klarade mig plus min son som var med..

jag är inte så rädd just nu men jag kommer va ensam med barnen 3v nu skulle ni haft dom hemma under den tiden eller hur hade ni gjort?

• milla2

Dels hade hon inte försökt dammsuga eller torkat golven innan vi kom, barnen är i maten å grisar med händerna,nyser å ja ni vet.. sen är och tar på alla tallrikar å så innan.. på toan orkade jag inte gå på,min kompis so moxå var där sa att när hennes son skulle gå på toan fick hon liksom torka av själva ringen det var inte städat igår sa hon :( katterna gick på bänken och de har kattlådan i köket..ja listan kan göras lång..

igår kväll fick jag som magknip  flera ggr men inget mer..vad kan d varit tror ni?

• milla2

imorgon åker min man på tjänsteresa 3veckor.. de har 15tim på förskolan hade ni lämnat eller inte? ingen va sjuk i tors iallafall..  jag kommer va nojjig konstant framöver.. gud hjälp mig från denna fobi kan man säga..

• milla2

GAHHH nån som orkar läsa å svara? Idag är första dagen som jag är ensam med barnen.. jag valde att lämna barnen på förskolan eftersom jag ska försöka å inte föra över detta hemska på barnen.. men när jag hämtar min son på dagis så säger dom att han inte sovit å sen efter lunchen hade han bajsat 3ggr "löst"..jag frågade om det var vatten men det var det inte!
    Nu är jag så himla rädd... ska vi få detta nu alla 4 här hemma,hur ska jag klara detta och helt själv? Ångesten är så jäkla enorm och jah orkar inte äta inget..
    när vi kom hem så frågade han om välling och det fick han så ville han ha mer så han fick en till.. .. inget hände..
    nu fick han 2till och nu har han lagt sig för kvällen.. tror ni han har magsjuka och tror ni han vaknar i natt å har det?såå himla rädd nu.. jag hämtade kl 14 i dag å inget hänt..

• milla2

han sover nu sen nån timme..inget än jag vet inte om jag ska våga somna..  men jag tycker han borde ha gjort nått om d varit magsjuka?

• milla2

inget hänt så man kan ju undra om han ens va lös i magen..jag menar han har bajsat hårt  en gång i dag.. hade ni lämnat på dagis imorgon?

• milla2

GAHHH JAG DÖR! idag skulle min sv mor passa mina kids.. hon sa att hon skulle gå på toa innan jag skulle åka.. jag sa att jag med skulle gå på toa innan jag skulle..grejen var att jag lyfter ringer råkar få med båda å ser d är flera bruna "skitstänk" på den..ja mina tankar blir direkt magsjuka! luktade skit där inne med när ja kom in.. jag klaradce inte åka iväg så jag fick dra en vit lögn å säga de ringde presic när jag skulle köra hemifrån å sa att jag kunde inte komma ..hon satt ju kvar ca en halvtimme ändå.. vad tror ni tror ni hon va sjuk?

• milla2

GAAH  läser å hör överallt jusr nu om detta känns d som..

• milla2

Hej 27år och 3 barn.. jag trodde aldrig jag skulle klara av barn men peppar peppar har min äldsta son bara haft det en gång då blev jag å mannen med sjuka men sen har vi aldrig haft magsjuka.. men lika rädd varje dag ändå är jag vinter som sommar länns d som.. jag har haft d sen jag var liten.. önskar jag visste ecakt vad d kommer från men kan inte sätta fingern på det.  jag är total t beroende av handsprit och tex idag när jag städade jag har hundra medel och gnuggar med svamp å ja ni vet..fobi delux! jag städar när inte mannen är hemma för han tycker jag är överdriven i det hela,,,

välkommen hit,nu får vi peppa varann för de kommande veckorna ja då är ångesten på ropp för mig å spec jul..

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5