• zasata

Emetofobernas tråd 5

Åååå ångest!!!!
    Förra fredagen fram till tis-ons mådde jag pyton! Igår Bajsade tydligen son löst två ggr på dagis. Idag har jag mått illa igen! Och är så trött. All oro och ångest gör mig tokig jag är så trött. Hur orkar ni allt? Jobb, barn familj ångest och oro? Jag shoppar, och lite för mycket ofta.. Men det kan få mig lugn. Nu ligger jag här igen.. Tagit Alvedon och link. Mår pyton åt även stekt ägg och bacon nu ikväll som fanns i kylen och skulle gå ut.. Tänk om jag spyr för maten var så fet?! Sen tröst äter jag jämt! För allt, innan slutade jag äta, nu är det tvärt om. Så blir fet med!
    Satte in en kopparspiral för tre veckor sen, kan den göra så man mår illa och blir lös i magen? Hur orkar ni?! Ååå jag är så trött!!!

• zasata

Mår skit idag med.. Sitter i mellangärdet.. Och fryser så!!

• zasata

Har någon av er testat iberogast? När hjälpte det er?

• zasata
    Anonym (livrädd) skrev 2011-05-27 18:39:52 följande:
    Nu har dottern drabbats av magsjuka :( och jag mår så kasst. Behöver verkligen alla råd och peppningar som finns. Fick hämta henne från dagis idag då hon var hängig och haft diarre. När vi kom utanför dagis kräks hon. Sen har hon kräkts hela eftermiddagen och haft diarre. Dessutom fick jag ta allt själv då sambon var bortrest på kundbesök. Nu är han änntligen hemma. 

Känns som det är kört...nu lär man ju bli sjuk så det står härliga till. Fått kräks och diarre över hela mig känns det som. Hur ska man överleva detta :( mår så dåligt. Har själv inte kräkts på säkert 15 år...men nu kommer det väl hända de närmsta dagarna. Rååååd någon? 
    Usch fy vad jobbigt!!! håller tummarna för dig
  • zasata
    Anonym (livrädd) skrev 2011-05-28 17:03:53 följande:
    När tar det slut?? Över ett dygn nu och det går flera timmar mellan kräkningarna. Hon har fått i sig ett kexrån, lite piggelin och vatten/MER. Nu har hon inte kräkts sen i förmiddags men nu börjar hon oja sig igen så det är nog dags. Är det vanligt att det går flera timmar emellan?? Brukar det inte vara några jobbiga timmar och sen bra?
    Usch fy, försök få i henne saft och sempers vättskeersättning.
  • zasata

Köp massa tidning eller en bra bok, bunkra upp badrummet med handukar, och allt annat.

• zasata

Usch stackare hur går det? Inte värmen?

• zasata

Hur går det för er alla? Jag sitter och mår sååå dåligt! Sonen sov oroligt i natt var mest uppe skrek och åma sig. Bajsade hyffsat normalt i morse. På dagis hade han ätit okej men inte jättebra. Hemma nu hade han 38graders feber. Han hade Bajsat en del "tandbajs" sa fröken, dottern har med klagat på ont i magen. Jag har ätit pencillin i en vecka och har noll försvar!! Vad tror ni?! Sitter på bussen med världens illamående och magont..

• zasata

Låter inte som magsjuka. Har dom kollat levern?!

• zasata

Usch! Jag mår bara ner och mer illa! Ont i kroppen och molande i magen. Tagit panodil.. Fick mens igår men känns inte som det.. Då det kom för ca 1-2 timmar senigt verkligen blir värre!

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5