• zasata

Emetofobernas tråd 5

Caress.. Välkommen det jag kan säga såhär på mobilen.. Det är värt det.

• zasata

Grattis till bebisen!

Min fobi har blivit mkt värre sen jag fick barn och äter medicin. men man får bestämma sig för att den får inte vinna.
    Dom gångaerna jag "ångra" barn är så klart vid magsjuka, men efter att sonen var dålig i en månad så överlever man, tänk dom som inte överlever? vad är då en magsjuka mer än lie bantning?
    Sömen kommer nog på andra plast tror jag

MEN det är värt det, denna tiden är så kort. Så låt inte fobin styra. Vill du, så klarar du det. Berätta för din sambo exakt hur du känner, OM du skaffar barn och går till mödrarvården, berätta om din fobi, be om en psykol direkt. Du kan få tabletter så du inte kräks om du mår illa när du är gravid och vid förlossningen, och så kan du spara lie av dom i fall ni får magsjuka ;)

• zasata

Jag dör!!! På tåget. Sitter precis vid toa!! Och en sjuk pojke. Gått på toa x ggr och nu hämtade pappan kräkpåse!! Och jag hör hur han kräks!!! Fan!!!! Bara skakar. Dom tog i min vagn påvägen in på toa. Stod bredvid mig dubbelvikt. Och kallsvettades. Och 1,5 timmar kvar!!!!

• zasata

Jag fråga och dom sa det. Var två barn som kräkts!! Varför är det vanligt på X2000?

• zasata

Ikväll grät dottern på pottan över magont! Var ej lös, ätit bra tror jag. Nu sover hon..!

• zasata
    martini bianco skrev 2011-05-11 22:47:07 följande:
    Nån mer än jag som ofta känner sig illamående och lite panikkänslor vid mensstart??

Jag har lyckats lokalisera mina flesta "rädsloperioder" till dagarna kring mensens början nämligen.
    ja jätte ofta!
  • zasata

Kbt hjälpte mig också att förstå mina tankar. Nu äter jag ute osv, men tankarna finns såklart där endå.

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5