• zasata

Emetofobernas tråd 5

Anonym skrev 2011-01-29 15:57:12 följande:
    Hur stor är risken att smitta finns om man tvättar i en tvättstuga?
    Jag ska tvätta kläder kl 5 och är skit nojjig!!!
    har vi gjort i 5års tid..
  • zasata
    Anonym skrev 2011-01-29 18:02:27 följande:

Usch, känns som jag börjar få ångest nu. Var och storhandlade mat i willys, sen var vi i ÖB och en annan utländsk affär, det var massor av folk där. Är rädd om jag skulle bli smittad! Behöver höra lite pepp! Jag HATAR detta här j-vla fobi!!!!

Önskar att jag INTE hade denna fobi! Jag såg att en annan tjej har banan fobi, låter komiskt men jag skulle hellre ha en banan fobi istället!! Jag byter GÄRNA fobi! Haha.

Har ni fler fobi?

Min är, jisses... Har några men emetofobi är de värsta som ger mig ångest. Men annars är de klaustrofobi och höjdskräck och TANDLÄKARE! De är näst värsta efter emetofobi.

Ni?

bor du i Göteborg?
  • zasata

Lät precis som där jag brukar handla.

Kan ingen svara på mitt tidigare inlägg?

• zasata
    middiz skrev 2011-01-29 20:29:08 följande:
    Så länge han inte går på just den toaletten (för dom har väl förhoppningsvis mer än en..?) och sköter sin handhygien så borde han klara sej!
    Tänk att ni (du och din dotter var det va? På sjukhuset) klarade er och ni gick ju in på samma toalett som någon kräkts på!

Någon som vet om man kan få ont i magen av tranbärsjuice? Jag har druckit 1 liter och har så ont i magen nu!
    ja men han vet ju inte vilken toa dom varit på

Dricker man en liten kan man nog bli rätt sur i magen- 
  • zasata
    middiz skrev 2011-01-29 21:21:19 följande:
    Nej det har du ju rätt i... Han skulle haft med sej klorin-sprayet
    Har dom städare på hans jobb? Kanske har toaletten blivit städad och då kan man tycka att det räcker med bra handhygien för att slippa bli smittad.
    Men jag tror ändå att även om den inte är städad så borde det vara lugnt. Som sagt, tänk på när ni var på sjukhus. Då gick ni väl in precis efteråt och blev inte sjuka!
    nej någon toa var vi inte på där, var i väntrummet i påsar dom spydde...
    ja jag hoppas det städas, elller dom bara sa så för dom inte orkade.. 
  • zasata
    middiz skrev 2011-01-30 07:03:20 följande:
    Jag menar nog gången innan..? Var det inte någon som låg i ett rum och fick springa och kräkas hela tiden och din dotter var tvungen att kissa på den toaletten sen? Eller har jag yrat ihop något helt konstigt nu??
    ja det var vi med! 
    Jösses vad vi har utsatts för magsjuka i år.. och än lever vi, beror väl på att vi har alla andra sjukdommar hela tiden kanske?
    'Ops, nu drack sonen på 1½år upp mitt kaffe.. 
  • zasata

Här slutade det med kaffe på hela mattan.. Suck...

• zasata

Jag dör!! Har fått bihålsinflamation eller värdens migrän. Dunkar runt vänster öga och ögonbryn och inget hjälper!! Kan man spy av huvudvärk? Är så hungrig men vågar inte äta..

• zasata

Nice; tänk hur ofta vi varit på akuten! Det kommer gå bra.

Ätit lite nu, tog 0,5mg aledon för en timma sen och 1mg nu och 5mg primperan. Hoppas vi får sova lite i natt.. Låter inte lovande i min säng där dottern ligger och hostar..

• zasata

Tycker synd om er alla, men mest mig ;)

Har ont än och fick ta aledon inatt och tappade synen på ett öga, sitter i än! Ska in på Apoteket nu

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5