Emetofobernas tråd 5
Jag har panik, mitt magont och illamående vill inte ge sig, tog primperan nu, och är så trött, men magen bubblar och jag är så rädd!!
Jag har panik, mitt magont och illamående vill inte ge sig, tog primperan nu, och är så trött, men magen bubblar och jag är så rädd!!
Vi verka ha klarat oss från kräksenariot i lördags! Var på vc idag och kändes lugnt. Dock tog jag en promenad med en vän vars dotter haft magsjuka tor-fre. Hon sa hon klarat sig.. Oron sätter så klart igång. Men vi sågs bara ute?
uach jag har sådan ångest.
sonen ör sjuk i kraftig förkyldnig.
jag har feber och ont i halsen.åt pyttipanna och stek ägg till middag, nu har jag så int i magen och mår illa. huvudet spränger och jag är yr, tagit panodil,
slockande i sängen nyss 30min.
dottern hade inte ätit mellanmål, vet ej med middagen, ville inte äta hemma och drack sen 200ml välling. har hela dagen klagat på magont och bara gnäller och vägrar sova..
hon bajsade förut, jättemkt men inte löst.
och i morgon måste jag jobba.,.
hehe lite deprimerad? snarare mycket!
jag har bäörjat i min blogg att förska skriva lite posetiva inlägg med.
Om någon är sugen på att shoppa meandi kan ni inboxa mig då min säljare kommer hit i morgon, antingen det ni vill köpa eller om ni vågar komma förbi
om man hade trädgård sambon brukar greja i trappuppgången med dottern och ställa i städförrådet... haha...
Jag kan inte slappna av i mars, förra året blev vi sjuka en vecka innan påsk, på dotterns 1 års kalas (maj) kräktes en.. så nej,, juni börjar jag bli liiiite lugn..
Idag blev sambon inringd på jobbet, han pluggar annars. var kaos. två hade gått hem pga magsjuka och vet attuden ena i alla fall kräkts på jobbet.. hur stor är nu risken att han blir kass?