zasata skrev 2010-05-26 21:11:29 följande:
Ååå jävla mage :(har vart ok i ett par dagar nu. Men i kväll köpte jag potatissallad och ryggbiff och glass.Och fy fan vad ont jag har, uppblåst, bubblig och så ont och mår illa :(
Näe, stackarn. Hoppas det går över. Oftast början man må värre när man börjar oroa sig. Jag mår alltid illa när jag har nojjan över magsjuka. Krya på dig!
Serendipity skrev 2010-05-26 21:08:23 följande:
wow säger jag! Tummarna upp! Jag tar inte alls hand om barnen när de är sjuka, det lämnar jag över till sambon. att han är sjuk bryr jag mig inte alls om, bara han håller sig på "egen" toalett.
Jag är nästan som du. Sambon får ta barnen medans jag gråter i ett annat rum. Ropar dottern på mig, torkar jag tårarna tar djupa andetag går dit, pratar, kramar, säger att sambon tar hand om henne osv osv. Sen går jag och gråter och skakar igen.
Men jag får panik när sambon är dålig fast inte lika då han kan kontrollera sin hygien på något sätt men panik får jag.
Alveline- tråkigt att det gått över till dottern. Hoppas att mina döttrar inte får det men det vet man aldrig. Hoppas din dotter är lugn nu.