Emetofobernas tråd 5
Var längesen jag skrev här inne nu. Är sjukskriven för depression och lite till så jag har inte orkat öppna sidor som gör det hela värre. Det var härligt att se lite peppinlägg. Speciellt den där planen månad för månad. Det är lite så jag försöker se det.
Julen är jättemysig och jag ska fan inte låta något jäkla virus paja det för mig. Jag måste fokusera på det mysiga och roliga.
Och när det är januari så vänder man blad på något sätt. Då tittar man framåt mot ljuset, våren och värmen.
Vi har många födelsedagar från januari till april så det är alltid något på gång.
Med sonen har det liksom känts lättare efter varje år som går. Han är äldre och kan säga till och klara sig bättre själv ( han är lite över 8 år). Men vi har nu också en 20 månaders tjej som går på dagis.
Där är jag riktigt nervös just nu :( Vill bara vara hemma till sommaren.
När sonen haft magsjuka .. från dagistiden och fram till nu så har han alltid haft det väldigt lindrigt. Han har kräkts en gång och så har det varit över. På sin höjd 2 ggr men det har varit ovanligt. Vi har varit extremt förskonade.. och därför känns det som det kommer bli tvärtom med dottern nu. Vill inte vill inte vill inte!!
Är det vanligast att dom blir jättedåliga?