• zasata

Emetofobernas tråd 5

Blä jag orkar inte denna ångesten mer!!

• zasata
    Avelyn skrev 2010-10-14 20:33:42 följande:
    lollisen, Jag trodde inte man kunde gå via landstinget. Vem går man till ? Måste man ha remiss etc ? Jag skulle verkligen vilja bli av med den här skitfobin
    Ring till vårdcentralen och sätt upp en tid hos psykolog, den jag tillhör här i Höteborg har egen hemsida med nummer till psykolog där står det om dom kan kbt eller inte så kan man ringa dom direkt och boka.
  • zasata
    nicely skrev 2010-10-16 10:06:52 följande:
    Sådant får en att tänka lite annorlunda. Oftast måste det hände något mycket allvarliga för att man ska förstå att det finns värre saker än magsjuka, sorgligt men sant.
    Hoppas din närstående mår bättre.
    fast stämmer inte här :(
    när min mamma fick canser sa jag "ja tur det inte är magsjuka" :o
  • zasata
    Avelyn skrev 2010-10-18 13:13:45 följande:
    Min 9 månaders bebis är dålig i magen. Min fobi jobbar på högvarv just nu. Han är bara i vagnen när vi är ute. I torsdags var vi på vårdcentralen, då fick han krypa lite på golvet Är det något han skulle kunnat bli dålig av nu ? Han kräks inte, det kommer bara bakvägen så att säga. Han fick ny gröt köpt i går med fullkorn Första gången Kan det vara den ? Eller griper jag efter halmstrån ?

Jag känner mig allt annat än modig i dag..

Alla vi andra mår bra..
    fulkorn ställer ofta till det, även tänder. är det vatten? är det mkt och ofta? slemmigt?

Själv är jag så mätt och mår illa. åt korv och pasta med ostsås jag hade i frysen.. var lite små kallt när jag åt.. och åt så mkt.. blä :( 
  • zasata

Faaan!! Idag lämnade jag dottern på dagis, hennes bästa kompis var magsjuk och en fröken och gick mkt på hennes avdelning. Sist när en för 4a veckor sen kräktes över matbordet klara hon sig.. Men tveksamt igen.. Dom spritar händerna innan mat. Vid samlingen. Men vi har precis varit sjuka!!! Med feber och hosta. Fan.

• zasata

Jag reser gjärns. Tänker sällan påfobin då.

• zasata

Jag biter typ av tänderna för jag är så nervös :(

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5