• zasata

Emetofobernas tråd 5

Dom är ju öppnade då dom häller i dom i egna skålar och sättet lock på..

• zasata

Våga utmana dig (lätt för mig att säga som höll hemma i 2veckor nyss) blir hon sjuk så blir hon. Oftast har man det en gång om året. Skulle ni gå det nu slipper ni ju sen. Du kan inte alltid ha henne hemma. Och alla barnen drabbas inte alltid. Ger du henne semperdroppar?

Biobics är rånmjölk som sägs hjälpa mot magsjuka precis som semperdropar

• zasata

Vad duktig du är! Köp nu hem semperdroppar till henne.

• zasata

Allt som har med kräk att göra här, men kan yttra sig olika.

• zasata

Själv har jag druckit för mkt kaffe och ont i magen:(
    Det går influensa på jobbet och en gick hem igår, och hade ont i magen.. Barnen är dynderförkylda.. Och jag väntar bara på min tur :( mår illa, ont i kroppen, ont i näsan huvudet..

• zasata

Jo men inte råd! Och ont i magen och mår illa :( men inte sovit något i natt heller nästan. Hemma med två små kan man ju inte riktigt vara sjuk heller..

• zasata
    middiz skrev 2010-10-13 17:51:37 följande:
    Alvelin: Hur har det gått idag? Hur känns det?

Zasata: Mår då något bättre? Du mår säkert dåligt av allt kaffe, det gör jag i alla fall!

Jag har varit så mycket på ryhov det sista nu..får panik varje gång! Jag tar inte i något och tvättar händerna noga när jag kommer hem..men ändå..det finns ju sjuka människor där
    Var där senast igår och nu sitter jag här och mår dåligt så klart..
    vad är ryhov?

Jo jag mår bättre nu.. Vädligt trött också..

jag har provat kbt men tyvärr inte hjälprt mig :(
  • zasata
    ElinAlenteg skrev 2010-10-13 20:34:03 följande:
    Zasata- Vad fick du göra på din KBT?
    Jag gick priviat och fick utmana min fobi på olika nivåer, skriva ner vad jag jag tyckte vad jobbigt också.. men slutade efter 10ggr.. sen gick jag hos en annan, och nu går jag hos ännu en ny.. :o
  • zasata

just det där med  att snurra också pratar min nua psykolog om, för att utmana panikångesten.

Jag åt ju citalopram tidigare vilket hjälpte mig till viss del, nu håller jag ju på att trappa upp det igen, och hoppas det hjälper, och skall då ha mkt kbt i samband me det.

Svar på tråden Emetofobernas tråd 5