Emetofobernas tråd 5
men folk är rädda att tvätta i tvättstugan, nojig på affärer,vc,bio ja ALLT
jag går på krogen typ varje helg har ALDRIG FŨTT MSK/VSK
Det beror på, upp till olika personer.
Och man ska aldrig säga aldrig.
snabba svar! min son åt 2 portioner mat sen ett tag efter kom han med bytta byxor.. då hade han Bajsat löst sen en gång till på toa... tror ni d är matsjukan?
vi åt fisk och mos och sås.. nu några tim efter så sa pappan att han var fast i magen så vad kan detta vara?
En fråga till er alla.
Mår ni verkligen bra av att vara här i forumet? Missförstå mig inte nu.
Jag är väldigt glad att detta här finns och för all stöd(inte alltid men oftast) man får.
Men ibland mår man dåligt av att läsa men samtidigt är tråden bra för uppmuntran och pepp.
Hoppas verkligen att ni INTE missförstår frågan.
SNART är de Mars! Då är vi ju på väg till våren!
Är skit nojjig nu!
Var i en studio idag där man är modell för en dag och blir sminkad/fotograferad.
Jag blev sminkad och är nojjig nu för när jag skulle ha läppglans så använde dom deras smink grejer. Tänk om jag blir sjuk!!! Blir skit nojjig, vet ju inte hur deras hygien rutin funkar egentligen.
Vet någon?????
Jag är skit orolig nu.
Min svägerska ska komma hit på fredag och hon skrev på hennes facebook att någon kräktes på hennes jobb och hon ska ju komma hit på fredag! Tänk om hon blir sjuk??? Eller blir sjuk när hon är här!?
Fan!
Jag lämnar denna tråden då jag inte fått uppmuntran och svar av er så jag lämnar tråden. Tråkigt att det blir så här. När jag behöver hjälp och svar men får inget alls. Det har inte hänt bara en gång utan flera gånger.
Ni får ta hand om er. Ha det bra.
Jag har stark ångest för att k..... och har nu åkt på denna sjukdom två ggr under några veckor?! Första gången mådde jag illa och fick panik så jag åkte hem från jobbet. Hade då bubbel i magen hela dagen och mådde illa och konstigt så jag var hemma i tre dagar.
Åkte på det IGEN..k..... i söndags natt, igår igen och då ...ja ni vet...3 ggr efter varandra så jag levde på sockerdricka och Mariekex hela dagen. Hade också ont i kroppen och mest i benen och var matt så det måste ju garanterat ha varit magsjuka..?
Idag ska jag försöka våga äta lite mer men jag är fortfarande smått illamående och har lite orolig mage. De på jobbet vill nog att jag kommer imorgon men är inte det lite tidigt? De är inte glada då jag var borta tre dagar förra gången också! Hur skulle ni göra?? Den här gången blev jag nog smittat av mitt barn som fick det i torsdags...
Nu hoppas jag verkligen att ingen annan i familjen får det!!
Är ensam hemma i helgen då min sambo ska iväg på kryssning=(. Kan denna äckliga sjuka gå runt hur mycket som helst? Jag har det både på jobbet , barnen i skolan och i förskolan och sedan hemma=(...
Jag kör med klorin och separata toaletter och sköter min handhygien mer kan jag ju inte göra...förtvivlad....
MIn stora fråga är att ska jag gå imorgon? De har 24 timmars regel på jobbet...Hur ska jag undvika för att åka på det igen? Finns det inget skydd om man har haft sjukan?