20-25 årsåldern, första barnet vol.7
roligt med så många syskon
För oss går de dock inge vidare...
fortfarande inte hänt nå mer än ett missfall på 14försök nu
roligt med så många syskon
För oss går de dock inge vidare...
fortfarande inte hänt nå mer än ett missfall på 14försök nu
grattis oxå så klart! =)
tog 3 år för oss att få till Ayla så....
Är bara att vänta till mars nästa år så blire väl en till december bebbe, alla gånger ja blitt på smällen så hare varit i mars, jag verkar vara extra fertil just då..
Alla graviditeter har jag haft bf 18-19e dec och det är 4st olika gånger.. och missfall/missed abortion varannan gång
här är vi inne på 4.e veckan med sjukstuga... fy tusan för hosta, rinniga näsor och ont i halsen säger jag bara!!!
Och nu blir det försök 16 till syskon.. börjar bli rätt less så borde väl slappna av och vänta till mars månad nu så borde det ju ta sig eftersom det är då de verkar funka och varannan gång så borde de ju funka denna gången eftersom det sket sig den förra gången så!
Känns helt sjukt ju att Ayla snart blir 2 år!
Varit iväg till gekås och en snabb visit i danmark i helgen när syster med familj varit på besök och handlat lite julklappar och födelsedagspresenter...
2månader kvar till 2års kalas för henne och 25års kalas för mig!
*ålders nojja* haha
Men bara så ni vet så tänker jag vara busig och stanna kvar med mina små inflikar här i tråden även efter min födelsedag hehe
lever!
men nu ska jag sova! :)
Hoho, hur mår ni allihop nu såhär innan jul?
Nästa vecka tar jag med min lilla gumma och åker hem till mina föräldrar! Ska bli så kul Hoppas bar att flygplanet lyfter...
Har ni planerat vart ni ska vara? Om ni ska fira lugnt hemma eller med hela släkten?
måste bara få skrika av mig lite!
Jag har ingen BEBIS längre!
Hur sjukt känns inte det då?
Nu har jag ett BARN! :-O
Varför går tiden så förbaskat fort?
Ayla blev 2 i fredags och jag fyllde 25 för en vecka sedan...
(men jag tänker hänga här iaf haha )
vi kämpar vidare vi och är på syskonförsök 28 nu men fortfarande ingenting...
Ätit pergo i 3 månader men hjälper inte tyvärr... har 3 månader kvar att pröva annars blir det dyrt och ivf eller inget alls
Är så sjukt less på vänta, hoppas, förtvivlas...
Orkar inte med allt längre snart....