• alem

20-25 årsåldern, första barnet vol.7

Fy fan jag gråååååååååter av lycka!!!

VI ÄR I SM-FINAL!!!!

På söndag står man på läktarn och gormar och hejjar på!
    GHAhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

(bandy fantast eller vad haha)

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • alem
    Together90 skrev 2010-03-17 10:08:16 följande:
    MUPPAR....hammarby är alltid i semifinal :) hahahah
    men dem vinner aldrig höhöhö {#lang_emotions_djavulsk}

hihi
  • alem
    Together90 skrev 2010-03-17 11:05:30 följande:
    Nej vi vill inte vinna ;) hahaha det är därför hahah :P
    bra då vinner ni inte på söndag heller hihihi
  • alem
    Together90 skrev 2010-03-17 11:44:43 följande:
    Jo då ...det är bara finalen vi gillar att torska i :) så vi får väll se :) Men jag tror på guld i år, detta 2010 blir ett bajen år :)
    icke då! Bollnäs måste fan vinna haha vi har väntat i 54 år på detta nu
    Och jag har haft ett riktigt jävla skit år hitills så ett SM-guld skulle verkligen ge mig hopp om en ljus framtid iaf haha

Smult: gud vad skönt att du fått sova lite! Hoppas det gått lika bra inatt!
  • alem

tycker det är orättvist att ni som har ungar som är yngre än min har fått dagisplats och skolar in och vi väntar fortfarande på att höra om att få en plats!
    *morrar*

haha

• alem
    Vogeltje skrev 2010-03-18 10:51:44 följande:
    Här är en ny! Har nyligen fyllt 25 och har en dotter som snart blir 1 år.
    välkomen!
  • alem
    Lucia1987 skrev 2010-03-19 19:25:07 följande:
    Oj vi fick reda på vår garanti månad för 3 månader sen och  fick vi veta vilket vilket dagis det blev. Men när skickade ni in ansökan om dagis platsen ?
    det är 4mån garanti här, och det drog ut på tiden innan vi fick iväg papprena lite så vi sökte från 1/3.e men den 5/4 har det gått 4månader sedan vi skickade in så det är ju då senast hon ska börja enligt garantin...
    men vi har som sagt inte hört något ännu så de ser ju inte så ljust ut tycker jag...
  • alem
    babyboom86 skrev 2010-03-23 12:12:52 följande:
    Idag har vi varit på RUL =D allt såg fint ut, så härligt!men hon som gjorde undersökningen verkade lite koko,haha, först sa han att de såg ut som att jag va i v17, sen i v16, hur fasiken är de möjligt sa jag..hahah. men sen när hon la in alla måtten så stämde de med va vi hade trott, blev flyttad en dag bara. Fasiken, vi har gjort 3 ultraljud innan hur fel kan man ha liksom!sen frågade karln min om man  kunde se könet. osäkert sa hon men vi kan ju försöka kika. Ja de ser ut som att det är en pojke, säger hon rätt ut! hahahmen såklart, de kan man ju inte veta säkert men nog såg vi att det stack ut en liten grej mellan bena! =P det är ju lättare att ta fel om man säger att det är en tjej, så de jag kännt på mig kanske stämmer då =)Däremot ska jag tillbaka på ett ul i v30-32, för hon kunde inte riktigt se va moderkakan sluta(min kissblåsa va inte full så hon såg inte så bra), nu såg det ut som att den låg precis för där bebisen ska ut...vilket kanske inte är nån höjdare men den ska ju flyttas med upp när bebisen växer men det verkade den inte rikigt ha gjort än...=/ blir man snittad då lr om den ligger för?
    i typ 90 % av fallen iaf så växer kakan med Annars så blir det nitt för bebisen kommer inte ut om kakan täpper för hålet...
    Men det får man veta i v.32 ca när man gör nästa UL ev om den inte flyttat sig kan man få en tid i v.35 och är den inte flyttad då så sätter man tid för snitt... Antingen redan i v.32 eller senast i v35 tror jag det är
Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.7