Retrovagnstråden 19
haha
Nej en sån här:
www.blocket.se/stockholm/Barnvagn_retro_70_ta...
Det var ett 15-tal vagnar som bortskänktes! Fanns bild av 3 st, 2 paraplyvagnar och en sittvagn av lite senare snitt. Resten har jag ingen aning om vad det var eftersom de som sagt redan var borta.
Rondo ifall någon fortfarande letar: http://www.blocket.se/stockholm/Retro_emmaljunga_liggvagn_33228445.htm?ca=11&w=3
Cajjot, jag förstår precis hur du känner dig
Cajjot, är du intresserad av att sälja sittdelen? Vad är det för färg?
Åh, jättegrattis, Alexxia! Så söt och fin!
Jag gissar att allt gick bra eftersom du redan är hemma. Har den lilla fått något namn än?
Vad säger storasyster?
Nipus, jag tror tvärtom att du ganska lätt kan få Gessleinkombin såld. Jag har ett par såna i min samling och har fått flera förfrågningar om jag vill sälja. Det handlar ju inte om några enorma belopp men du kan väl testa med strax under tusenlappen till en början.
Din vagn skiljer lite från mina och jag vet att Gesslein hade en lite annorlunda kombi ett kort tag. Tyvärr har jag inte just den broschyren där jag är just nu (varför är jag alltid på fel ställe! ) men om ett par veckor kan jag kolla, om du vill. Det som skiljer är bl a suflettspännarnas utformning. Kan ju iofs ha ändrat sig genom åren.