Retrovagnstråden 19
Tack Lurv, men jag tror det ska fixa sig. Det är säkerhetsspärren som fått sig en smäll och min man ska försöka bända den till rätta.
Tack Lurv, men jag tror det ska fixa sig. Det är säkerhetsspärren som fått sig en smäll och min man ska försöka bända den till rätta.
Veladis, jag fick mina första tre barn mellan en och två veckor efter bf. När jag väntade nummer fyra ställde jag naturligtvis in mig på att gå över minst en vecka men hon tittade ut redan fyra dagar före bf. Det kändes som om jag fick henne flera veckor tidigare än beräknat så man vet aldrig...
Härom dagen köpte jag en docksäng. Jag kom hem, ställde docksängen i hallen och gick in i köket. När jag vände mig om fick jag se att Majken hade gjort sig hemmastadd
Ullise, nä, hon tyckte den var perfekt. Men när hon började knapra på ena sidan av sängen åkte hon ur!
AWN från 1936 som jag köpt idag. Förutom att hjulen är helt slut så är den jättefin!
Min AWN har en metallplatta och på den står det bl a AW Nilsson men också "telefon Malmö 576"