Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
japp heter impregneringsspray med färgpigment, finns i blått,gult och grönt om ja inte minns fel. man ska pensla på det och sen när det har torkat ska man spray impregnera de i massor så de inte släpper när de blir blött igen...
ganska knivigt att få de jämnt men de blev ett jättefint resultat,,,,funkar inte på nyare sufletter då de tyget är så tunt och glatt....det ska vara en RETROVAGN hehe
måste säga att min dotter sover som bäst i halvligg-läge, har en emmaljunga fårn början av 80talet, den har inte helt liggläge, och när vi väl böt till sittdel runt 9månader så älskade hon att sova middag ute i den.. 3timmar på stört, de hade hon aldrig gjort innan.. hade ja vetat de hade vi bytt tidigare.. jag föredrar höga sittvagnar, barnet ser bättre och bekvämare för den som kör att rätta till vantar å allt..
Boothwalker och N21: Tack då vet jag lite mer!
Lallan: Är det sittdelen du har en sån som hamnar högt upp eller lågt?
Kan tipsa om denna.
www.tradera.com/BARNVAGN-60-TAL-FANTASTISKT-SKICK-SVENSKTILLVERKAD-SOM-NY--auktion_340814_110174702
Den är enastående vacker. Fast jag tror nog att det är 50-tal och inte 60-tal.