Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
Kollade runt i era gallerier, fina vagnar alla har. Köpt själv min första retrovagn för inte alls länge sen. :)
Hej!
Hoppas det är okej att man slinker in med en liten fråga här?
Jag har en brio sittvagn från när jag var liten, inköpt i augusti 1985. Mörkblå plysch och cromchassi. En ljusblå sittdyna med fyrklövern på samt vindskydd och en åkpåse som även den är från 1985 finns till.
Måste tyvärr sälja den då vi ska flytta och vi köpt en annan vagn till den kommande bebisen. Går det över huvudtaget att sälja 80-talare idag? Vad kan vara ett lämpligt pris att sätta ut i annonsen?
Har ingen aning så därför jag vill fråga er KUNNIGA människor
BILD finns i galleriet
Tacksam för svar!! //veronika
hur då lösa på annat sätt? har glömt å ringa till barnenshus, men kanske hinner springa in dit imorrn efter vi vart till vetrinärn..
Är man händig borde man kunna fixa det med snören eller sy på flärpar med tryckknappar så att ryggstödet håller sig i ett lagom sittläge...
Ja det var en bra ide, vill egentligen inte sälja men får inte behålla den för mannen... för många vagnar så måste rensa...
Vad är viktigt att skriva i annonsen ang skick å så, annat med äldre vagnar känns det som än med nya...