Retrovagnstråden 19
ja, den va lite trögkörd dock, men de går nog att smörja upp bara, såldes snabbt då ja inte ha plats för vagnar hemma längre, har dock en kimi och en rio i uthuset, och emmaljunga liggvagnen i en garderob..
ja, den va lite trögkörd dock, men de går nog att smörja upp bara, såldes snabbt då ja inte ha plats för vagnar hemma längre, har dock en kimi och en rio i uthuset, och emmaljunga liggvagnen i en garderob..
såg idag att emmaljungan ja sålde för 2-3veckor sen ligger ute på blocket nu, tråkigt.. men hoppas den hamnar hos nån som tycker om den ist för bara vill tjäna pengarn, ja jag sålde ju den, men ja har inte plats alls, och annars har den gått till tippen, å de tyckte ja va synd..
är inte min annons, ja sålde den efter ja fick den av mammas granne som skulle slänga den..
www.blocket.se/gavleborg/Emmaljunga_retro_40303145.htm
jo, ja fick så ja vart nöjd iaf.. men ja putsade i 4timmar innan, och mina händer tog massa stryk av de -handexem och får ont i lederna av sånt nu sen ja fick exem.. hade några olika som villek öpa vagnen, men ville helst slippa skicka,så de blev hon.. hon hade bud på 1600 igår morse (ja, jag mailade ett bud för å se..haha..)
jag köpte en vänd brio duette idag för 200kr.. nån har börjat kl o den, sufletten är helt klar, och grenbanden och till bågen.. i grå manchester, resten är grönt och rutigt.. grå-svarta hjul :) har inte plats men va tvungen att köpa den :D
åh, min kimi skulle behöva nya hjul den med, iaf två av dom, dom va helt uppätna av sten, mer sten än gummi.. och en grön varukorg.. har du lust att sälja??
är de nån ide att lägga ut en 70-tals sittdel på annons, eller ska ja vänta tills ja ev kan hitta ett chassi att matcha den med??