Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
ja,gärna de, så får ja bli mer avundsjuk.. å hyffsat nära mig var de med.. men ja har en brun gondol sitt iaf.. och vinröd ligg..
ja, de gör ju de... erikshjälpen har ja vart titt som tätt, sånd bara på öppentiderna när man har sambo som jobbar skift och inget körkort själv.. kupan va så mkt bättre på förra stället i den gamla skolan.. såg en fin dockis på röda korset tidigare i veckan, men hade inga pengar till de då.. typiskt.. ska inte bara kolla.. ja, de är många vagnar som är dyra..
sorry. Varit bizzy och glömt lite om vart annat. Ska försöka skicka den när jag kommer hem.
hamnade på tranås långa loppis i år med. Fast hade ingen aning om att den var nu. Skulle bara hälsa på en kompis ju =)
Vad lugnt det varit här idag!
kapell renoveringen tror jag finns i ljusblått,marinblått.grönt och orange än så länge.
Hej på er experter!
Minora, vad jag kan se av din bild är det en Brio Comfort från kanske åren före 1995 (med tanke på böjen på handtaget) som du köpt. Brio Comfort är en av de bästa sittvagnarna som gjorts, enligt mig i alla fall så grattis!