Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
glömde skriva att den är i manchester också.
ja, de är härliga hundar.. har haft i 4år ja.. sen vart de en om året, haha.. blivit erbjuden en vuxen nakentik nu, som ja älskar,och som är mamma till min andra kines.. men de passar inte riktigt just nu
hm, letar efter en sminid tvillingsulky eller liknande, men alla är så lågnt birt, och inte så sugna på att skicka.. har en kompis som väntar tvillingar och har ont och är trött såklart, så ja vill avlasta henne då våra små är jämngamla och leker bra ihop, mne ja måstwe ju kunna transportera dom ihop med.. och är den fin så är de ju bara ett pluss, men inget krav, bara den är fräch nog att använda lixom.. har ju inget körkort, men de går ju bussar och tåg...
strax utanför gävle.. du då?
Jag har inte orkat va inne här nåt för sidan har varit så sjukt trög. Är det bara för mig eller är det FM-sidan som är trög?
Boothwalker, har du glömt posta selen? Har ett bälte så länge i vagnen men det ser så fult ut. Vore najs med en riktig sele.
Hej hopp!
Har läst här i några dagar nu och tänkte att jag skulle skriva när jag läst klart
Ska till Ockelbo i morgon och hämta min gamla Emmaljunga Duo Rondo från 84, vet dock inte vilket skick den är i. Vet dock att suffletten är väldigt solblekt. Detta är alltså den ljusblå varianten. Sittdelen är vinröd.
Vet någon om kapellrenoveringen i blå färg fungerar på ljusblå manchester som gulnat lite?
I morgon kommer jag som sagt se vilket skick den är i, antar att det bara är att ta fram svinton
/Lisa
åhh, vinröd sittdel