Retrovagnstråden 19
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-05 02:43Blev visst nåt mysko med de tre sista länkarna.
Facebook - www.facebook.com/group.php
Retrovagnsforumet - retrovagnen.mylava.net/
stället heter mmm och ligger på brynäs, dom svetsar oxå.dom svetsade ihop ett chassi till min syskonvagn ,blev riktigt bra. dom lagar maskiner och sånt egentligen och det man betalar är typ till deras fikakassa.
ring dit. 026-109217
kortnos min syrra har en syskonsits du kan mejla till henne [email protected]
hej här inne! minns ni mig?*fniss* jag ville bara kika in lite snabbt o meddela att våran lill-fis äntligen tittade ut den 17/4(på sin morbrors 30års-dag), 4000gr tung,51cm lång i v.38+3.så han e redan snart 3 veckor gammal,men det har vart fullt upp här sen dess. så d e först nu jag ens orkar va inne på FL
här är en bild på våran "lilla" Harry<3
(klickbar)
tyvärr har jag ingen bild på första barnvagnspromenaden, men kan meddela att det blev panoraman som fick äran o ska försöka använda alla,men till vardags blir det nog emmaljungan från -69 som kommer användas
Jag vill förresten få tag i en stålkorg till en syskonvagn. Har en på min blå emmaljunga men den är för bred för 70-talaren där jag skulle vilja ha en. Som det är just nu så sitter en korg från en enkelvagn där. Någon som har ngt bra tips på hur man får tag i en sån? Det är ju inte direkt så att dom finns i överflöd.
pergotezzie: Du som färgat solblekta vagnar, funkar det även på lite flossat tyg? Svårt att förklara men jag har en vagn i ngt syntetmaterial som ser ut lite som frotté och som är solblekt på suffletten.