Inlägg från: ängeln83
|
-
-
Håller med, i vissa affärer med hala golv eller typ klinkers är det nästan omöjligt att rubba ståbrädan.
-
Nån som vet vad klädseln till en Ozone kostar? Och kan man köpa enbart sittdelen, alltså utan chassit?
-
Åh va snygg den svart/rosa var *muuuums*
-
Jag har sett några bilder på dom nya färgerna Blev helt tok kär i den jag la upp bild på här ovan.
-
Visst var den helt underbar Synd att vi inte behöver byta vagn, eller ja...behöver och behöver, det kan man ju göra ändåVäntanochLängtan skrev 2011-06-14 17:43:12 följande:Gu va fin den var!! Nu beställde vi PP Black/Red från 2011:s kollektion, å känns mest safe då vi inte vet kön på barnet. Men jag är helt tokig i rosa så blir det en tjej så blir det nog en vagn med rosa detaljer på såsom på den på bilden framöver ;) Vart fick du tag på bilderna förresten? Babyproffsen här sa att Emmaljunga har stängt hela denna veckan för visningar när vi beställde vagn igår, och kunde därför inte svara på förrän på måndag om vår vagn verkligen fins kvar eller ej.
(men när jag frågade på babyproffsen i helgen när 2012-kollektionen kommer så visste de inte ens när visningarna var sa de. Dagen efter det började visningsveckan.... Babyproffsen här har noll koll alltså. Har t o m hört att folk åker till grannstadens Babyproffsen bara för att servicen där är SÅ mkt bättre än här. Fattar va de menar, för känner att jag hade 100 gr bättre koll än de bara efter att ha kikat på emmaljungas hemsida lite snabbt när vi kollade vagn första gången. Tråkigt att de inte har bättre koll!)
Det var Babyproffsen som lagt upp flera bilder på FB ifrån Emmaljungas visning, vet inte riktigt hur pass hemliga dom är men eftersom dom låg ute på FB så tänkte jag dela med mej lite
Såg även bild på nya Scooter S, ser riktigt fin ut. -
Precis, känns ju inte riktigt som om bilderna borde vara officiella än direkt.2små2stora skrev 2011-06-14 18:21:20 följande:Jönköping är det som lagt upp dem olovandes.
-
Uliise skrev 2011-06-14 18:46:31 följande:ängeln83: Åhh vad kul! Tack för bilden, vart fick du den ifrån?? Gissade nästan att de skulle ta in Sunset igen, fast i kombination med något annat, typ svart.
Från Babyproffsen på FB, dom hade lagt upp flera bilder från visningen.
-
Scooter S, hur cool som helst
Förmodligen inte vändbar sittdel men hade det varit det så hade jag lätt bytt våran Ozone mot denna.
-
HA HA HI HIstor grön drake skrev 2011-06-14 19:59:51 följande:AAAA!!!!!! *fjolligt fjortis skrik*
JAG SA JU DET!!! Scooter med svängbara hjul MÅSTE vara årets nyhet!
Slår vad om att den är -mycket- bättre än brio spin
Jaaa, dom hade faktiskt varit riktigt puckade om dom inte gjort en Scooter med svängbara hjul, men vaaaaarför kan dom inte göra vändbar sittdel? *mutter*