Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Emmaljunga tråd, Vol 5

Iluna skrev 2011-01-21 12:54:11 följande:
    nu har jag beställt min emmaljunga..hade tur var bar skyltexet kvar, från att igår vara flera stycken...hoppas jag gjort ett klipp och inte lurats i rea fällan..

denna blev det..
    www.blocket.se/lund/Emmaljunga_Ozone_City_C_P...

va säger ni som är emmaljunga experter? var de ett bra köp?
    Helt klart ett bra köp
    Jag har samma vagn i den färgen och jag är tok nöjd trots att jag betalade dubbelt så mycket för min, bästa vagnen jag haft, och jag har gått igenom ett antal
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Iluna skrev 2011-01-21 13:16:39 följande:
    åh va roligt att höra att de är en bra vagn... har du några bilder på den? tycker de är så svårt att se färgen på riktigt på bilderna som är på internet :)
    har du köpt till något myggnät eller uv skydd till den? vad för märke köpte du?
    Jag har lagt in en masa bilder i bildtråden så kika där, ligger nog några sidor tillbaka Den är verkligen hur fin som helst, färgen är underbar, var tveksam till färgprovet när vi beställde den i affären men OJ så fin den är

Vi köpte till ett vanligt svart myggnät, tror det var Brios.
  • ängeln83
    ängeln83 skrev 2011-01-21 13:33:54 följande:
    Jag har lagt in en masa bilder i bildtråden så kika där, ligger nog några sidor tillbaka Den är verkligen hur fin som helst, färgen är underbar, var tveksam till färgprovet när vi beställde den i affären men OJ så fin den är

Vi köpte till ett vanligt svart myggnät, tror det var Brios.
    Bilderna ligger på sidan 14.
  • ängeln83
    Becca1986 skrev 2011-01-21 17:59:57 följande:
    hur funkar det med en ståbräda till nitrocityn? Någon som har bild på det kanske? Är det trångt för syskonet att stå? Är det jobbigt att köra? Tänker om man slår i fötterna i ståbrädan eller nåt när man går. Vore bra om någon har erfarenhet av detta.. =)
    Har iof en Ozone men det borde väl vara ungefär samma sak som på Nitron. Funkar kanon med ståbrädan, MEN, det blir rejält vingligt att köra med tanke på dom svängbara hjulen, kanske beror lite på hur stort syskonet är också, min son är snart 4 år. Jag har inga problem med att slå fötterna i brädan men sambon på 193 cm brukar gå lite på sidan av vagnen.
  • ängeln83
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-03-10 17:31:46 följande:
    nån som kan ge förslag på en bra åkpåse till en emmaljunga vagn???? den ska inte vara för varm då min son blir jättevarm lätt. men funderar endån på att d kan va mysigt o ha en åkpåse o sitta i.
    Vi har en åkpåse ifrån Buppa, den är kanon.
  • ängeln83

Nån som har några åsikter om Spidern?
    Fick ett erbjudande att köpa en helt ny 2011 med regnskydd och ratt för 1700 kr, är det ett ok pris?
    Har en Ozone nu som jag är tok nöjd med men skulle vilja ha en lite mindre vagn nu till sommaren.

• ängeln83

Ingen  som har några åsikter om Spidern? Skrev ett inlägg igår där jag undrade hur den var. Funderar på att ha denna som en extra vagn, har en Ozone också. Hittade en 2011 som är använd 5 ggr för 1800 kr, inkl regnskydd och ratt. Skrev att vi hämtar den idag för 1500 kr, det är väl ett bra pris?

• ängeln83

Nu har vi varit och hämtat vagnen, är SÅ nöjd, prutade ner den till 1500 kr och den var verkligen ny, fick även ratten och regnskydd till. Har varit ute på en premiär tur och både jag och dottern var nöjda, rekommenderar verkligen denna vagn till er som vill ha en smidig men samtidigt rejäl vagn.

• ängeln83
    t0va skrev 2011-05-08 20:54:10 följande:
    Hur gammal är dottern? 
    Hon är 1½ år, vill egentligen inte ha henne framåt jämt så vi har kvar Ozonen också.
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5