Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Emmaljunga tråd, Vol 5

Equal skrev 2010-05-11 12:57:01 följande:
    Ängeln83Nej tyvärr så finns inte Pink check i ozonen, jag sörjer det med faktiskt!
    Ja det är ju synd att inte alla vagnar görs i alla färger.
    Men iof tycker jag mer om Candy pink men Pink check kanske är lite diskretare
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hur lång leveransstid brukar det vara om vagnen inte finns i ens butik?
    Kollade på hemsidan och där stod det att den fanns för omgående leverans från lagret men hur lång tid är det?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lilyanna skrev 2010-05-11 13:18:40 följande:
    Vet inte riktigt, men om det står omgående så anser jag att det borde ta en vecka som längst kanske.Jag rekommenderar att du även beställer fotsäcken till, den hade jag inte klarat mig utan faktiskt.
    Ja det tycker jag också, vill gärna ha vagnen så fort som möjligt, får nog vänta med att beställa tills vi fått P&T:n såld och efter det vill jag ju inte vara utan vagn för länge. Ska beställa en fotsack också, dom är verkligen kanon.
    lilyanna skrev 2010-05-11 13:19:15 följande:
    Just ja, Ozone kostar 5230:- för själva sittvagnen och fotsäck kostar 410:-
    Tack
    Hoppas vi får tillräckligt för P&T:n så att den betalar den nya, annars blir nog sambon lite spak
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-11 20:35:01 följande:
    Menar du nitron? Jag kör den även på hårt packade grus vägar som är ojämna,våran lös grus väg går den fint fram över också,inga problem över gräsmattor heller
    Ozonen men dom borde väl ha samma fjädring va?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-05-11 20:37:07 följande:
    Då brukar det handla om ca 2v
    Okej, ja 1-2 veckor känns ju ok, våran CC tror jag hade en leverans tid på 12 veckor, det funkar ju så länge barnet fortfarande är i magen men nu behöver vi ju vagnen ganska så direkt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Fru T skrev 2010-05-12 08:56:24 följande:
    va seegt då, ja ju ut vagnen igår morse å har hitils fått ETT mail...avskyr att ha saker ute på anonns, antingen så här det bara av sig massa skumma människor eller så hör typ INGEN av sig...Vi ju få den såld NUU så ja kan åka å köpa den andra
    Fy vad segt, hoppas det trillar in fler mail snart.
    Jag ska lägga ut våran P&T idag, hoppas den blir såld fort för jag är SÅ sugen på Ozonen nu, men måste ju ha lite pengar innan vi kan beställa den.

Skumma människor finns det gott om när man ska sälja saker, och prutare, när jag hade ute våran Scooter 2.0, använd i 3 mån så fick jag ett mail där hon erbjöd mej 500 kr, trots att jag skrivit att priset var prutat och klart, drömmare lixom.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

I helgen ska vi äntligen åka och klämma på Ozonen, tror jag bestämt mej för färgen Candy Pink, ska även köpa fotsack, vad tror ni om att köpa en svart eller blir det snyggast med samma färg som vagnen?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Fru T skrev 2010-05-13 13:06:12 följande:
    meeen va seegt det va på blocket den här gången då, har fått ett mail å det va för två dar sen från nån som frågade om det fanns kvitto kvar på vagnen.Ja svara å skrev att ja självklart, det finns både kvitto och garanti (det står även det i anonnsen) å sen har ja inte fått nå mer svar...vadå ville han bara ha en vagn utan kvitto eller... konstiga människor!
    Ja folk verkar inte vara så köp glada just nu
    Jag la precis ut våran P&T på Blocket, hoppas verkligen det trillar in någon köpare, är ju lite begränsat när det är en syskonvagn också.
    Vill ju sälja den NU så att vi kan beställa den nya vagnen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    stor grön drake skrev 2010-05-13 13:52:07 följande:
    sittmått Nitro: 90x32x19sittmått Ozone: 86x30x15så nitron har mer rum.Det är väldigt stor skillnad på olika barn och föräldrar. Vissa blir snabbt långa (och tunga om det är en stum vagn) medans andra är små och lätta. Vissa upplever en vagn urväxt långt innan någon med ett lika stort barn eftersom amn har olika behov och användning av avgnen.
    Ja det är ju verkligen olika det där.
    Läste just att någons 1 åring vuxit ur sin City Cross, min son är 3 år och får fortfarande plats i sin
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Ingen som har bild på ett lite äldre barn i Ozonen? typ en 2 åring?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5