Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Emmaljunga tråd, Vol 5

Sjukhus Mamman skrev 2011-07-29 22:24:52 följande:
    men oj vecka 38 så länge orkar jag inte vänta. de har jag inte tålamod till Noa växer ju och kommer säkert hinna skita i att åka vagn innan de haha ska ringa runt i morrn å kolla om de finns nån som har inne i stan eller hur lång lev. tid dom har!

Ha ha, inte jag heller, egentligen, har ringt runt till varenda barnvagnsaffär i länet men ingen har den i svart/rosa. Finns den inte inne så är det ju leverans v 38 enligt Emmaljungas hemsida.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-07-30 08:57:43 följande:
    Var det bara under 2011 dom hade den hel rosa vagnen? Sett en rosa scooter på barnenshus. Men jag vill inte ha 4 fast hjul utan längtat på att scootern ska göras på små rörliga hjul fram så nu e jag så glad att den kommer snart!

Candy Pink fanns 2010 och Happy Pink 2011.
  • ängeln83
    Sjukhus Mamman skrev 2011-07-29 23:20:12 följande:
    oh gäller den listan för hela sverige då eller? för jag är sugen på en silver check.. kan inte rå för de men jag gillar den gillade även PP black/blue men jag gillade inte väntetiden haha Men betyder de då att de bara finns 15 st kvar som ska lev. vecka 30? eller har jag fattat fel? och hur vet man vart dom 15 hamnar?

Ja det gör den. När det är röda siffror så verkar det betyda att det finns mindre än 15 st som levereras den veckan. Listan uppdateras ju varje dag så du borde få korrekt leverans vecka när du beställer. Dock verkar det ändra sej fort, jag var ju sugen på att beställa en black/pink för några veckor sen och då var leveransen v 35, en vecka senare var den v38, ååååh vad jag ångrar att jag inte beställde den direkt.

Annars får man hoppas på tur att hitta i butik. Min kompis köpte black/pink demo exet som "min" affär precis fått in.  
  • ängeln83
    längtan90 skrev 2011-07-30 15:40:57 följande:
    Har sett din Ozone nu och ÅH den skulle jag "nästan" döda för, hehe. vill verkligen ha en sån för färgen är så snygg men kan ju vara bra att ha någon att sätta i vagnen innan man köper en vagn. :)

Den är verkligen underbar, älskar den färgen
    Köp bara köp  
  • ängeln83
    MammaaL skrev 2011-07-31 19:52:00 följande:
    Ni som säger att scootern är klumpig förstår jag mig inte på.. den är ju lika smidig som en vagn med svängbara hjul.. den är lätt och skönt och köra.

Tycker också Scootern är hyfsat smidig men absolut inte lika smidig som en med svängbara hjul.
  • ängeln83
    MammaaL skrev 2011-07-31 20:58:57 följande:
    äsch, tycket inte det är stor skillnad alls faktiskt om man jämnför med min gamla duovagn med svängbara hjul.

Jag tycker det är jätte stor skillnad, har ju en Ozone sen innan, köpte en Spider men den tycker jag är hur klumpig som helst, speciellt i affärer.
  • ängeln83

Åh alltså jag blir snart tokig, fy sjutton vad segt det är att sälja barnvagnar just nu, verkar vara totalt sten dött ju. 
    Har lagt ut en Ozone 2010 med fotsack för 3200 kr och en Spider 2011 med sufflett och 2 regnskydd för 1300 kr, visst sjutton är det helt ok priser? 

Börjar få lite smått panik här då ny vagn är på g, sambons krav för att beställa den nya var ju att sälja dom vi hade.    

• ängeln83
    Sjukhus Mamman skrev 2011-08-02 09:46:48 följande:
    är det nån som vet om de finns nån butik i 08 området som har scooter S hemma? 

Babyproffsen i Barkaby hade när vi var där för nån vecka sen, svart och svart/grön vad jag såg.
  • ängeln83

Åh vad jag längtar till våran beställda Scooter S nu, fick båda vagnarna sålda i helgen så nu är vi vagnlösa, kan det inte bli v 38 typ NU?!

• ängeln83

Nu börjar jag bli lite smått irritterad på detta, beställde ju en Scooter S i somras, typ i juli, fick först leverans vecka 35 som sen användrades till vecka 38, i fredags ringde jag till affären där jag beställt den eftersom dom inte hört av sej än och undrade vart min vagn var. Mja, du får nog vänta tills slutet på nästa vecka, tydligen hade EL mycket att göra så dom hade inte "hunnit" skicka vagnarna. Men alltså, har dom så pass lång leveranstid så kan dom väl se till att få iväg dom den veckan. Så nu är det bara att fortsätta vänta, kommer den inte denna veckan så blir jag toooookig, vill ha vagnen nu ju, just nu åker dottern runt i enklaste modellen av paraplysulky så jag behöver verkligen denna vagn.

• ängeln83

Ha ha, surade rejält över den beställda Scooter S som inte kommit, vad händer på eftermiddagen, Babyproffsen ringde och sa att den kommit Så det blev full fart till stan efter jobbet. Åååååh, jag är käääääär, vilken underbar vagn.

• ängeln83
    vickey skrev 2011-10-02 16:34:42 följande:
    är spidern skön att köra?

Mjaeh...
    hade en till dottern i somras men jag tyckte den var sådär, ganska klumpig, kanske för att jag vant mej vid svängbara framhjul?  
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5