Emmaljunga tråd, Vol 5
Ha ha, inte jag heller, egentligen, har ringt runt till varenda barnvagnsaffär i länet men ingen har den i svart/rosa. Finns den inte inne så är det ju leverans v 38 enligt Emmaljungas hemsida.
Åh alltså jag blir snart tokig, fy sjutton vad segt det är att sälja barnvagnar just nu, verkar vara totalt sten dött ju.
Har lagt ut en Ozone 2010 med fotsack för 3200 kr och en Spider 2011 med sufflett och 2 regnskydd för 1300 kr, visst sjutton är det helt ok priser?
Börjar få lite smått panik här då ny vagn är på g, sambons krav för att beställa den nya var ju att sälja dom vi hade.
Åh vad jag längtar till våran beställda Scooter S nu, fick båda vagnarna sålda i helgen så nu är vi vagnlösa, kan det inte bli v 38 typ NU?!
Nu börjar jag bli lite smått irritterad på detta, beställde ju en Scooter S i somras, typ i juli, fick först leverans vecka 35 som sen användrades till vecka 38, i fredags ringde jag till affären där jag beställt den eftersom dom inte hört av sej än och undrade vart min vagn var. Mja, du får nog vänta tills slutet på nästa vecka, tydligen hade EL mycket att göra så dom hade inte "hunnit" skicka vagnarna. Men alltså, har dom så pass lång leveranstid så kan dom väl se till att få iväg dom den veckan. Så nu är det bara att fortsätta vänta, kommer den inte denna veckan så blir jag toooookig, vill ha vagnen nu ju, just nu åker dottern runt i enklaste modellen av paraplysulky så jag behöver verkligen denna vagn.
Ha ha, surade rejält över den beställda Scooter S som inte kommit, vad händer på eftermiddagen, Babyproffsen ringde och sa att den kommit Så det blev full fart till stan efter jobbet. Åååååh, jag är käääääär, vilken underbar vagn.