jellona0507 skrev 2010-05-10 13:17:02 följande:
Undrar om jag har gjort bort mig nu? Skulle köpa en scooter idag, kände att vi ändå inte var mogna nog att vara utan vagn på heltid... såg en emmaljunga city jet (helt ny) nedsatt till vrak pris. Från 575euro till 180euro. Dottern satt tusen gånger bättre i city jet'en än scootern. Fotstödet på scootern var nästan 10cm för kort (dottern är 1meter lång). I city jeten har hon bra med plats. Scootern kostade
259euro.Vi köpte city jeten!! Vet INGENTING om vagnen, mer än att jag tyckte att den är jätte ful! Har ozonen lika stor sittdel (blev smått sugen på den..). Vad var det för fel på city jeten som gjorde att den togs bort ur sortimentet? Något med fälla ihop vagnen iallafall med sittdel? Har inte fällt ihop med sittdel. Om vagnen mot all förmodan skulle gå sönder, då får vi nog en annan vagnmodell.. hoppas jag!
Så länge sittdelen är i fullt LIGGLÄGE när man fäller ihop den så går den inte sönder. Om man inte har så så går sitt/liggpositonerna sönder tror det är lika på den nya ozonen. Sittdelen är ju lika men ett smidigare chassi på den nya modellen.
jellona0507 skrev 2010-05-10 13:38:24 följande:
Är nog så. Hoppas inte vi får problem med denna. Nåväl, vi fick med 2års garanti, så då borde garantin täcka alla konstiga fel.
Fick diverse fel på min men lyckades inte reklamera den,utan den blev lagad hela tiden.