Inlägg från: 3 Barnsmamma 06 09 11 |Visa alla inlägg
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Emmaljunga tråd, Vol 5

Någon som har ozone? Är ni nöjda?

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    fridajonsson skrev 2010-12-05 20:00:12 följande:
    Vi har en.
    Använder den med City Korgen nu och den är kanon. Trots snö och modd så kommer man fram utan att behöva kämpa ihjäl sej.

Kan inte säga något personligt om sittdelen ännu då våran tjej bara är 2 veckor :)
    Har själv nitron  men kommer man åt varukorgen bättre på ozone?
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    BeautifulFlower skrev 2010-12-06 09:54:05 följande:

Hej

Jag ska köpa en Emmaljunga och är inne på antingen en City Cross eller en Cerox. Nu såg jag även en Classic Sport som jag tycker var fin, men den verkar bara ha lufthjul? Skulle helst vilja ha punkteringsfria..

Men iaf.. vilka av dessa tycker ni fungerar bäst? Det är inte tänkt att vagnen ska in och ut ur bilen så om den är tung att lyfta spelar inte så stor roll.. men jag vill att den ska kännas lätt att köra med :)

cerox är klumpig, classic sport vet jag inte om men älskar våran city cross alalfall!
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Var ute med min nitro nu med låsta framhjul i ca 1dm pulversnö och då gick vagnen lika bra som med city crossen!

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    BeautifulFlower skrev 2010-12-10 10:27:52 följande:

Hej

Jag har lagt undan en City Cross i färgen Celebration Creme.. Nu när jag kollar på diverse bilder på olika City crossar så ser jag att vissa, vad det verkar som, harett tittfönster i sufletten man kan öppna så man ser barnet, samt att de finns som en slags solskärm på sufletten med. Jag tänkte inte på om detta fanns när jag la undan vagnen då jag kände mig jättestressad coh redan visste vad jag ville ha..

Någon som vet om min vagn kommer ha det eller inte? Har försökt sett på vissa bilder om jag ser något men det verkar jag nämligen inte göra.. Konstigt om vissa har det och inte andra tycker jag..

Brukar väl vara olika på olika årsmodeller? Men har nog aldrig sett tittfönster på de nya city crossen om det inte är det då på 2010/11
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    eec82 skrev 2010-12-11 17:14:09 följande:
    varukorgen är bättre på de senare 10-orna samt -11.
    typiskt man köpte en våren 2010 då. Hade gärna velat ha en bättre varukorg
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Eddam skrev 2010-12-11 20:56:15 följande:
    Har fått erbjudande att byta min Scooter -10 mot en Nitro -09. Tycker ni man bör lägga något emellan? Isf vad? Tacksam för alla tips! Glad
    Är ju en del prisskillnad på dem så lite bör man nog lägga emellan allafall. Men låter som en klipp!
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Tycker min city cross går trögt i snön. Är det ngn mer än jag som tycker det?

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    TinkyWinky skrev 2011-01-18 10:20:07 följande:
    har en el scooter i pp red/black som bara är 2 månader gammal med fotsack i samma färg, är 2100 för lite för den eller är det ett helt ok pris??

har satt ut dne högre men ingen som vill ge mer :/

INGEN ANNONS !!!
    varför vill ni inte ha kvar den?
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    t0va skrev 2011-01-17 21:47:47 följande:
    Nu har jag inte kollat massor på ozone, men fotdelen går att ändra vinkel på ozone, på city jet så är den i ett fast läge. Sen skiljer det sig åt på hur man lossar sittdelen från chassit, är en liten knapp man ska dra ner på city jet och på ozone har jag för mig att det är som på de andra delarna man trycker in en stor knapp. Är rätt så krångligt tycker jag att ta av city jet sittdelen, jag skulle behöva 1 arm till. Kanske bara är min som bråkar. 
    Men har inte ni nitro???
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5