Emmaljunga tråd, Vol 5
Någon som har ozone? Är ni nöjda?
Någon som har ozone? Är ni nöjda?
Hej
Jag ska köpa en Emmaljunga och är inne på antingen en City Cross eller en Cerox. Nu såg jag även en Classic Sport som jag tycker var fin, men den verkar bara ha lufthjul? Skulle helst vilja ha punkteringsfria..
Men iaf.. vilka av dessa tycker ni fungerar bäst? Det är inte tänkt att vagnen ska in och ut ur bilen så om den är tung att lyfta spelar inte så stor roll.. men jag vill att den ska kännas lätt att köra med :)
Var ute med min nitro nu med låsta framhjul i ca 1dm pulversnö och då gick vagnen lika bra som med city crossen!
Hej
Jag har lagt undan en City Cross i färgen Celebration Creme.. Nu när jag kollar på diverse bilder på olika City crossar så ser jag att vissa, vad det verkar som, harett tittfönster i sufletten man kan öppna så man ser barnet, samt att de finns som en slags solskärm på sufletten med. Jag tänkte inte på om detta fanns när jag la undan vagnen då jag kände mig jättestressad coh redan visste vad jag ville ha..
Någon som vet om min vagn kommer ha det eller inte? Har försökt sett på vissa bilder om jag ser något men det verkar jag nämligen inte göra.. Konstigt om vissa har det och inte andra tycker jag..
Tycker min city cross går trögt i snön. Är det ngn mer än jag som tycker det?