Inlägg från: TinkyWinky |Visa alla inlägg
  • TinkyWinky

Emmaljunga tråd, Vol 5

Fru T skrev 2010-06-28 15:03:31 följande:
    Ni som skickat eller fått vagnar skickade till er med bussfrakt, HUR skickas vagnen? Fäller man ihop den och packar in den eller hur gör man?
    Om den packas in så vad använder man då, är ju inte direkt så att man kan pilla ner den i en påse bara
    ja har skickat flera ggr o fått hem skickad oxå för den delen, har avrit på olika sätt, en gång låg vagnen i en låda, andra va den halvt inpackad i ngn sorts plast, o ja har skickat en med sopsäckar runt om, och en annan gång med sk kartonger runtm kartong som jag klippt söndre o satt runt med tejp.. o då har jag skickat med bussgods och har fått vagn med schenker *eller om det va ngt annat fraktbolag, kommer ej ihåg*
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Saraia skrev 2010-07-04 16:20:11 följande:
    nån som har ozone?? e den bra??? funderar att köpa den t våren då bebis är ca 6mån o kan ha sittvagn så jag ej behöver köpa liggdelen.

är färgen bordeaux lite åt lila hållet??? vill ha lila vagn...
    jag har en och är nöjd med den men sonen han sitter inte jätte bra o har börjat vilja sova på sidan eller magen o det funkar inte så bra i ozonen. så ska byta tillbaka till nitron. annasrf e den bra, helt underbart stor varukorg. och stor o bra suflett,
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

Överlycklig :) Kom ut en nitro i pro forest på blocket :) Får bara hoppas man hinner ta den innan ngn annan gör det ;) Men så va dte inge tele nr så typiskt. men jela dem o hoppas de ringer snart :9 Vill ju ha denna :))))

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    alezay skrev 2010-07-07 08:14:55 följande:
    Om man ska köpa en Mondial eller Edge duo i celibration, ska man ha åkpåse eller quadrolift??
    Vad rekomenderar ni??
    det beror om du menar till sittdelen för till liggdelen behöver du varken eller, speciellt edgen är mkt go o ombonad, du behöver bara bädda som i en säng, iaf så gjorde vi, blir alldeles för klumpigt med en massa extra i den..
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Zelmilainen skrev 2010-07-13 11:07:55 följande:
    ja, men har en hel del kvar
    ser ju ingen skillnad alls :/
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

är nu inne på att köpa en nitro igen, köpte enn babytravel amsterdam men saknar nitron.
    är inne på färgerna pp balck/blu och pp offroad/red, vilken tycker ni är snyggast ? =)

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    TinkyWinky skrev 2010-07-21 12:21:16 följande:
    är nu inne på att köpa en nitro igen, köpte enn babytravel amsterdam men saknar nitron.
    är inne på färgerna pp balck/blu och pp offroad/red, vilken tycker ni är snyggast ? =)

glömde den andra färgen :)

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    fridajonsson skrev 2010-07-21 13:52:52 följande:
    Ser på bilden att de är orangea ränder, men dom är röda i verkligheten. Bara så du vet och inte stirrar dej blind på bilderna.
    Såg tygprover osv när Emmaljunga var i vår butik och bilderna stämde inte alltid överens med verkligheten. SÅ be att får se tygprover i din butik för att verkligen se hur vagenn ser ut innan du beställer, spec nu när det kommer nya färger

Bara en liten grej :)
    ok :) men de i butiken här i halmstad hade tygprover men man fick bara se på själva tyget ej på färgerna ser ut i ränderna :/
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Sissi82 skrev 2010-07-23 20:40:02 följande:

Jag är inne på min 10.e vagn ... OT... undrar om jag var ensam med det? 10vagnar på två barn under loppet av 4,5år......

Lovat min stackars man att den här scootern ska bli den sista... såvida det inte blir fler bebbar i framtiden förtsåss

ja e snart inne på min åttonde på ett barn på 1 år ;)
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5