Inlägg från: TinkyWinky |Visa alla inlägg
  • TinkyWinky

Emmaljunga tråd, Vol 5

va tror ni man kan ta för en beg ozone, använd bara 1 månad i färgen lime ?:)
    e 4900 för mkt ?
    ingen annons..

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    TinkyWinky skrev 2010-06-19 10:06:21 följande:
    va tror ni man kan ta för en beg ozone, använd bara 1 månad i färgen lime ?:)
    e 4900 för mkt ?
    ingen annons..
    puttar min fråga
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    eternalstar skrev 2010-06-19 17:28:11 följande:
    Måste bara fråga varför du säljer den?? Jag går i funderingarna om jag ska köpa en Ozone med svart chassi, så det skulle vara bra med lite ris och ros!!:)
    Mvh Elin
    säljer dne då ja känner att jag vill ha en nitro igen då jag tror att dte blir trpngt med en åkpåse till hösten/vintern. och för att jag hittat en snygg ny färg som ja vill ha ;)
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Zelmilainen skrev 2010-06-20 19:08:34 följande:
    vilken färg har du fallit för?
    det är en i svart/grå med blåa/turkosa detaljer, men hur vet va man färgen heter? ska nämligen ringa en butik imon o höra med dem när de kan få hem den..

vet ni om det finns ngn chans att ngn butik kan ha fått in den redan? eller de får inga alls förrän augusti?? eller när de nu har leverans datum
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    TinkyWinky skrev 2010-06-20 20:10:58 följande:
    det är en i svart/grå med blåa/turkosa detaljer, men hur vet va man färgen heter? ska nämligen ringa en butik imon o höra med dem när de kan få hem den..

vet ni om det finns ngn chans att ngn butik kan ha fått in den redan? eller de får inga alls förrän augusti?? eller när de nu har leverans datum
    kan det vara pp black/blue?? men heter den så?
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    TinkyWinky skrev 2010-06-20 20:10:58 följande:

såå irriterande, sist ja kolla va dte leverans vecka 28 o nu e dte inte förrän vecka 39.. :/ Ja som vill ha vagnen snart..
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    eec82 skrev 2010-06-20 20:15:23 följande:
    de i v 28 kankse redan är sålda så nästa produktion blir v 39.
    ja dte förstår ja men irriterar mig att ja ej beställde då, nu får ja ju vänta 11 veckor extra om nu inte ngn butik i närheten har den inne eller e på g :/ e inte alls sugen o vänta på vagn så pass länge :(
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    eec82 skrev 2010-06-20 20:30:15 följande:

förstår, men troligen så är det butiker som lagt förorder så du hittar den med lite tur innan.

Vet att vår butik beställt 2 st i den färgen. Varav kankse 1 till mig. ;) Men den skulle inte komma så tidigt som v 28...

för när ja kolla inann så stod et vecka 28 men men ska ringa olika ställen imon o höra.. får hålla tummarna
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

sååå irriterande :( Hade ju velat ha en nitro igen men så får ja vänta ända tills början av oktober innan ja kan få en :/ o så länge vill ja ju inte vänta på att byta vagn då ja just nu inte gillar min alls.. o kollade på blocket, fanns en som ja kunde tänka mig men så nu när ja skulle ringa på den så va den borttagen :( Så typiskt!!! Så nu e dte bara o hoppas att den rätta färgen i nitro dyker upp på blocket, men hur stor e chansen lixom -.. :/ trist att det ska ta sån tid att få de nya vagnarna :(

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    lilyanna skrev 2010-06-23 22:03:48 följande:
    Vad är det du inte gillar med din Ozone nu då? Du verkade ju väldigt förtjust i den när du köpte den, gillar inte sonen den eller?

Jag är galet förtjust i min Ozone, det enda jag inte gillar är ju att sittdelen är sned, men jag får ju en ny sådan
    jo sonen han gillar väl den, men han blir alldeles genomsvettig så fort han sitter i den :/ Är för liten plats om man jömnför med ex cc o nitro .sen tror att det kommer bli väldigt krångligt/trångt till hösten/vintern då man ska ha både åkpåse o ytterkläder.

Har ju redan fått vagnen lagat en gång då de fbytte hela sk sittdelen, inte tyget men hela den delen, kund eju bara ha den på fullt liggläge eller sittläge annars åkte den ner i fullt liggläge, plus att de bytte bromsen.. nu funkar vagnen iaf :) och det är krångligt med hur man fäller vagnen, o ja som åker buss väldigt ofta tycker det e ett mkt dumt sätt de gjort för att fälla sittdelen :/
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5