MsStackhouse skrev 2011-11-30 09:25:52 följande:
Är lite velig, tur att det är ett tag kvar
Bebis kommer först i Juni. Är lite inne på en EL classic och ha en quadrolift i. Är dom trånga? liften alltså. Är lite inne på en duo edge åxå men det känns som om man inte använder liggdelen mer än ett par månader, då kanske räcker med en lift? Hmmm.. Hur som helst så ska vi ha en emmaljunga, men vilken sort, det är frågan!
Vi hade liften till sonen som föddes mitten av augusti förra året, han hade den i 3månader sen blev det trångt. Vi hade den i en nitro. Han ville gärna vifta med armarna men det funkade inte, så vi köpte en begagnad citykorg istället och använde ihop med bara sittdelen. Sen låg liften bara, vi provade åkpåsefunktionen men den kändes stor, trång och hård. Så vi sålde den.
När sonen var kring halvåret hade vi en mjuk fleeceåkpåse modell mindre den drunknade han inte i, nu har vi en större åkpåse så jag saknar inte quadroliften.
Mitt råd är att köpa en vanlig mjuklift om ni vill ha en sådan, i denna tråd har jag bara sett en som gillar quadroliften alla andra avråder och tycker det hade varit billigare och bättre med en enkel mjuklift.