Emmaljunga tråd, Vol 5
Skulle vi köpa vagn idag och ha vetat det vi vet nu så hade det blivit en ozone. Jag har inte provat Go heller men vi kikade på den när vi valde vagn men gillade inte den alls.
frågar här med Fotsack till duo edge passar den nitron, vad är rimligt att ge för en 10 eller 11:a begagnad där säljaren säger att den aldrig är använd?
En klargrön som inte är solblekt alls. Dock så har själva handtaget man drar i för att fälla vagnen gått sönder.
Måste försöka lämna in den på lagning. Men vi har 4 mil till närmaste barnvagnsbutik. Drygt! Sen tycker jag även att själva sittdelen gungar fram och tillbaka, ingen annan som märkt det på sin vagn?
Vi är supernöjda med vagnen trots det! Så himla smidigt att köra och tar liten plats i bilen.
Håller på att se om jag kan fixa till åkpåsen, vi har 2 äldre emmaljungapåsar där det bara är ett hål till grenbandet och 2 vid axlarna. Vill ha till förskolan så den kan stå ute, men jag blir galen på att den glider ner stup i ett så nu har jag kladdat på halksockegele. Kom på när jag väl satt igång att sittdynan ju är vändbar... men vi kommer nog bara ha den som åkpåse ändå och den luddiga sidan in. Färgen passar inte helt till vagnen ändå.
Är så sugen på att sy mig en egen åkpåse att ha till nitron men jag måste lösa problemet med att den glider iväg, vi använder inte axelbanden och jag har testat att ha axelbanden genom åkpåsen och sen fästa på baksidan men allt glider ändå när sonen inte sitter still. Det var nog det enda quadroliftdynan var bra till, när den vita sidan var innåt så gled inte dynan iväg.
Någon som har erfarenhet av twin cangaroo? En nätvän funderar på den vagnen eller hercules raptor.