Emmaljunga tråd, Vol 5
När vi var på BB gick vi en kort promenad på utsidan (vi fick dock lämna liten hos sköterskorna) och mannen frågade om jag kände mig orolig eller konstig iom att jag inte hade varit så långt ifrån sonnen sen han tillverkades. Mitt svar var "Jag har nog inte fattat att jag får ta honom med hem imorgon..."
Jag gillade inte EL's nya skötväskor, jag sökte mig blå i 3 månader efter en som hade det jag ville ha, innan vi fick den som hörde till vagnen (vi ärvde vagn men de behöll väskan tills dottern var torr). Den var inte direkt optimal, men väldigt lätt att göra perfekt så jag sydde i lite nät här och var (botten till blöjfickorna, flaskhållare, neccecär ficka samt BVC-korts ficka) och är supernöjd nu.
Men det är nästan en större djungel i skötväskor än i vagnar, så jag skulle råda er att använda en vanlig handväska av "messenger" model i några veckor, så att ni vet vad ni behöver. Jag har tex endast använt medföljande skötbädden som dyna (för i liberoväskan fick man engångs som håller! Vi har slängt ett för att det kom bajs på det, men annars är det bara att vika ihop dem igen och fortsätta använda. Perfekt på offentliga skötbord.
Dark Grey är snygg, och väldigt lätt att använda färger till för att pigga upp! Och vad kul att allt löste sig för er med finansieringen!