Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Emmaljunga tråd, Vol 5

mammaveronica77 skrev 2010-07-24 13:01:11 följande:
    Jag har tvättat min förra cerox och scooter  maskin, gck hur bra som helst, ena gången blev det 40 grader tillochmed och det gick bra det med.
    Då får det nog bli en tur i maskinen, testar på 30 grader.
    Kom just på att jag nog körde CC klädseln i maskinen, det enda som hände då var att reflexerna blev lite skavda men det sitter det ju inga på Ozonens så jag hoppas det går bra.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Ser att ni pratar Nitro vs Ozone, har en Ozone till dottern men även sonen på 3½ år, dryga metern lång får plats i den, han huvud hamnar preciiiiiis under suffletten.
    Så jag tycker absolut att Ozonen funkar hela vagn tiden, så länge inte barnet tänker åka vagn väldigt länge.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Åh vad jag är sugen på en Scooter igen, har en Ozone nu som jag är tok nöjd med, emellanåt, den ergonomiska sittdelen var verkligen kanon då dottern var mindre, nu är hon snart 1 år, funkar kanon när hon sitter upp men hon gillar inte att sova i den, max 10 minuter sen vaknar hon och börjar krångla.

Dock vill jag gärna ha henne mot mej ett tag till, vaaaarför kan dom inte göra Scootern med vändbar sittdel för?
    Har haft 3 Scootrar tidigare till sonen som jag varit super nöjd med.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nån som har tips på åkpåse till Candy Pink?
    Tänkte det skulle räcka med fårskinn/filt och fotsack men har nog kommit fram till att lilla behöver en åkpåse ändå. Antar att det är omöjligt att få tag på EL:s egna eftersom färgen inte finns längre.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Fru T skrev 2010-10-14 09:02:49 följande:
    Jag som har en vagn i candy pink köpte mig en fotsack i svart vilket ja tycker blev snyggt så kommer även köpa en sart åkpåse för att inte "korsa" för mycket färger.. Annas så tror ja absolut dark gray kan va skitfint till det rosa, men ville inte ha en grå fotsack, det är ju ändå svarta detaljer på vagnen :)

om du absolut vill ha en EL åkpåse vill säga annars finns det ju en mängd fina med mönster på!
    Jag köpte ju fotsacken i Candy Pink, ångrar mej liiiiiiite ibland, känns som vagnen blir lite väl rosa ibland

Spelar ingen större roll vad det är för åkpåse, har spanat lite på denna:
    http://www.babyshop.se/data/product/images/L/6947_201094716620380163.jpg
    Annars blir det nog en enfärgad svart, typ Elodies eller nåt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Fru T skrev 2010-10-14 15:15:59 följande:
    den åkpåsen är jättefin ja jag kände att det kunde bli lite för mycket rosa, därav mitt val att köpa svart fotsack

Elodies påsar är mysiga dock ganska korta och jag fick sy dit extra band på min för att knyta bakom ryggstödet för att den inte skulle halka ner..

Ja tror ja kommer klara mig med fårskinn, filt å fotsack i scootern å så köper ja en varm åkpåse till Racen som står på dagis å agerar sovvagn...
    Nu har jag beställt åkpåsen, tror den kommer bli super fin i vagnen
    Har haft Elodies innan, kanon bra men just nu finns ingen som lockar, skulle vara den svarta isf men nu får det bli blommig

Hade också tänkt nöja mej med fåtskinn och fotsack men dottern är bara 1 år och en åkpåse är ju faktiskt ganska så mysigt på vintern.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Idag fick vi hem den blommiga Buppa åkpåsen, ååååh så fin den blev i dotters Candy Pink vagn, verkligen klockren

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Fru T skrev 2010-10-15 20:50:52 följande:
    å lägg gärna in bild sen, funderar på den jag med då den va såå fin
    Kommer strax bild
  • ängeln83
    milla 1982 skrev 2010-10-15 22:05:22 följande:
    super läckert!!

Nu vill jag oxå ha hem mina Buppa!

Den passade verkligen kanon En riktigt härlig färgklick i vinter
    Har du beställt den också?
    Blev såå glad när jag fick avin idag, beställde igår eftermiddag så det var snabba ryck.
  • ängeln83
    Uliise skrev 2010-10-16 00:17:20 följande:
    ängeln83: Blev ju jättesnyggt! Snyggt var det med fotsacken också, kan inte bli för mycket happy pink, älskar den färgen.
    Tack så mycket
    Ja jag är super nöjd, fast det är Candy pink, inte Happy
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5