Emmaljunga tråd, Vol 5
Kom just på att jag nog körde CC klädseln i maskinen, det enda som hände då var att reflexerna blev lite skavda men det sitter det ju inga på Ozonens så jag hoppas det går bra.
Ser att ni pratar Nitro vs Ozone, har en Ozone till dottern men även sonen på 3½ år, dryga metern lång får plats i den, han huvud hamnar preciiiiiis under suffletten.
Så jag tycker absolut att Ozonen funkar hela vagn tiden, så länge inte barnet tänker åka vagn väldigt länge.
Åh vad jag är sugen på en Scooter igen, har en Ozone nu som jag är tok nöjd med, emellanåt, den ergonomiska sittdelen var verkligen kanon då dottern var mindre, nu är hon snart 1 år, funkar kanon när hon sitter upp men hon gillar inte att sova i den, max 10 minuter sen vaknar hon och börjar krångla.
Dock vill jag gärna ha henne mot mej ett tag till, vaaaarför kan dom inte göra Scootern med vändbar sittdel för?
Har haft 3 Scootrar tidigare till sonen som jag varit super nöjd med.
Nån som har tips på åkpåse till Candy Pink?
Tänkte det skulle räcka med fårskinn/filt och fotsack men har nog kommit fram till att lilla behöver en åkpåse ändå. Antar att det är omöjligt att få tag på EL:s egna eftersom färgen inte finns längre.
Idag fick vi hem den blommiga Buppa åkpåsen, ååååh så fin den blev i dotters Candy Pink vagn, verkligen klockren