Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Emmaljunga tråd, Vol 5

Naeh alltså jag byter nog inte bort våran Ozonen hur sugen jag än är på nytt, dock ångrar jag lite att vi nyligen köpte den ljus rosa Spidern, hade hellre haft den svart/rosa.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Nån som vet hur lång garanti det är på Emmaljungas tyger? Såg just att sömmen vid fotstödet på vår Ozone har släppt, köpte den i maj förra året.

• ängeln83

Frågar igen :) Hur lång garanti är det på tygerna? Har en 1 år gammal vagn som spruckit i sömmen, gäller bara 6 mån garanti då också? Tacksam för svar.

• ängeln83

Tova: Problemet är att affären jag köpte den i har gått i konkurs, så jag antar att jag får vända mej till Emmaljunga. Samma sak hände på en kompis Ozone, dock hände det efter typ 2 mån, hon fick en ny klädsel. Använde just vagnen och nu sprack hela jäkla sömmen :/

• ängeln83

Nu har jag bestämt mej för en Scooter S i svart/cerise, blev så sugen när den kom men bestämde mej för att inte byta, men nu fick en kompis hem den vagnen och oj så fin den var. Så nu ska Spidern och Ozonen säljas.   

• ängeln83
    mwesterlund skrev 2011-07-27 20:18:26 följande:
    Jaha, då har man beslutsångest över vilken färg man ska ha på nya Scooter S. Pro Auberginen , PP Black eller PPblack/Pink.
    Black/pink!!! Den har jag beställt
  • ängeln83
    yodi skrev 2011-07-27 20:27:40 följande:
    vart bor du? blev nästan lite sugen

Utanför Jönköping, den ligger på Blocket
  • ängeln83
    mwesterlund skrev 2011-07-27 20:57:31 följande:

Jag fick 4500 för min Ozone!

2010? Jag la ut min för 3500 kr, vagn, regnskydd och fotsack men det verkar sten dött
  • ängeln83
    yodi skrev 2011-07-27 21:28:19 följande:
    det blir lite långt att åka, synd

fast kanske tur med, finns vis risk för att sambon blivit sugen att strypa mig  

Synd ja

Ha ha, känner ifgen det där. Gjorde nyligen klart för sambon att jag är sten nöjd med dom 2 vagnar vi har, nu är båda till salu och en ny beställd   
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5