Emmaljunga tråd, Vol 5
Naeh alltså jag byter nog inte bort våran Ozonen hur sugen jag än är på nytt, dock ångrar jag lite att vi nyligen köpte den ljus rosa Spidern, hade hellre haft den svart/rosa.
Naeh alltså jag byter nog inte bort våran Ozonen hur sugen jag än är på nytt, dock ångrar jag lite att vi nyligen köpte den ljus rosa Spidern, hade hellre haft den svart/rosa.
Nån som vet hur lång garanti det är på Emmaljungas tyger? Såg just att sömmen vid fotstödet på vår Ozone har släppt, köpte den i maj förra året.
Frågar igen :) Hur lång garanti är det på tygerna? Har en 1 år gammal vagn som spruckit i sömmen, gäller bara 6 mån garanti då också? Tacksam för svar.
Tova: Problemet är att affären jag köpte den i har gått i konkurs, så jag antar att jag får vända mej till Emmaljunga. Samma sak hände på en kompis Ozone, dock hände det efter typ 2 mån, hon fick en ny klädsel. Använde just vagnen och nu sprack hela jäkla sömmen :/
Nu har jag bestämt mej för en Scooter S i svart/cerise, blev så sugen när den kom men bestämde mej för att inte byta, men nu fick en kompis hem den vagnen och oj så fin den var. Så nu ska Spidern och Ozonen säljas.
Vad kan man begära för en Ozone, inköpt i maj förra året, färg candy pink, med fotsack i samma färg.