Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Emmaljunga tråd, Vol 5

MammaaL skrev 2011-07-27 22:39:16 följande:
    Vad har du för några??

Ozone och Spider, och en Scooter S är beställd.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-07-27 22:49:54 följande:
    hur e spidern ? Jag e sugen på en.
    Köpte nyss en softy :P men spidern e ju endån snygg :P

Den är kanon, köpte den med tanke att sälja Ozonen och endast ha Spidern MEN jag är så van vid svängbara framhjul så jag tycker den är lite klumpig på grund av det. Annars är den jätte bra, smidig men ändå rejäl och skön att köra.
  • ängeln83
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-07-27 22:56:33 följande:
    e den väldigt smal i sittplatsen? hörde det. men barnet får väl plats endån ? Kanske ska köpa en sån oxå hihi

Nej det tycker jag inte den är, den är till dottern men min 4 ½ åring får plats i den utan problem, så det är en vagn som funkar så länge barnet åker vagn.
    Du vill inte ha en rosa då?  
  • ängeln83
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-07-27 23:02:44 följande:
    Kanon jue! min son e nyligen 1 år nu så då hinner jag nog o ha en spider oxå innan vagnperioden e slut hihi :P Naj, ingen rosa ti sonen! hihi. e din rosa ?

Det gör du nog
    Ja Happy Pink har vi, fast den är ju dotterns  
  • ängeln83
    fialisa80 skrev 2011-07-27 23:45:26 följande:
    Tror ni inte att det kanske är fel tid att sälja vagn nu?
    Många som har semester och kanske inte är hemma. Sen går det ju oftast mer pengar under sommarmånaderna, då kanske folk inte tar sig råd att köpa en vagn på blocket.
    Jag har en City Jet utlagd och det är 2 st som mailat på den, för att sen inte svara mer.
    Men annonsen får ligga kvar och så lägger jag ut den igen i höst om jag inte får den såld nu.

Ängel83, jag tycker 3500 kr var ett bra pris på Ozonen! Speciellt om det var en 2011. Hoppas iaf att du får den såld. Hade jag inte precis köpt min Limefärgade Ozonen -10. så hade jag varit mycket sugen på din!   

Det känns som det är lite fel tid att sälja vagn just nu faktiskt, har ju 2 vagnar ute och inte ett napp än så länge, förutom en som ville pruta ner en i princip ny Spider från 1500 kr till 500 kr *suck*
    Har sålt en massa vagnar och alla har blivit sålda inom några dagar så semester tider kan nog vara lite dumt.

2010 är det, tycker också 3500 kr är ett bra pris. Sålde ju våran City Cross 07:a i våras för 3000 kr så     
  • ängeln83
    Sjukhus Mamman skrev 2011-07-29 20:14:56 följande:
    Funderar på en scooter-s till Noa. hade en scooter i sommras som jag tyckte tok sög, klumpig jobbig att köra osv. men jag gillade sitsen och varukorgen. så jag kan nog tänka mig att jag kommer gilla att den har svängbara hjul nu för de e sånt jag är van vid  
    är det nån som har testat den och kan säga vad ni tycker? har den samma mått å så som scooter 2.0?
    och vart kan man testa den? bor i haninge. jag va på babyland i haninge i veckan och även på babyproffsen i länna och dom hade inte då. nån som vet hur länge lev. tid brukar vara om jag beställer den från nån av dom?  

Beställde en Scooter S för nån vecka sen, har provklämt i affär och provkört en kompis, den är verkligen helt underbar, super smidig och sååå snygg.

Verkar inte som om alla affärer fått in dom än men dom jag varit i hade fått det. Leveranstiderna är ju lite olika beroende på färg, kolla Emmaljungas hemsida så ser du Vi beställde en black/pink och på den är det leverans v 38. 
  • ängeln83
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-07-29 21:33:10 följande:
    Ngn som har nya scooter s? Blev sugen på en sån! funderar på om jag ska sälja nitron och köpa scooter s iställer. måste in på hemsidan nu och se om den finns i rosa

Beställde en förra veckan så nu väntar jag som sjutton, leverans v38, sååå drygt att vänta. 

Har provkört och den är verkligen helt underbar. Finns i svart/rosa, det är den vi har beställt.   
  • ängeln83
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-07-29 21:38:27 följande:
    Hur gammalt e ditt barn`? Vilken vagn har ni nu?

Hon blir 2 år i oktober. Vi har en Ozone och en Spider just nu.
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-07-29 21:49:24 följande:
    Den var ju skita snygg! Måste ha den. Frågan e pm sambon går med på det. Har typ haft 10vagnar redan.Pris?

Den är verkligen jätte fin, och ännu finare irl

3195 kr för pp färgerna. 
  • ängeln83
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-07-29 21:59:05 följande:
    ska du behålla de andra vagnarna?
    Är priset utan fotsack? Hur mkt kan man dra enr sufletten?

Vad är en nitro 2010 i vitt läder+ fotsack värd?

Naeh, båda är till salu, var egentligen nöjd med dom vagnarna men när jag provkörde Scooter S så blev jag helt kär

Ja det är priset för vagn + regnskydd, fotsack får man köpa till isf.  
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5