Emmaljunga tråd, Vol 5
Jag pratade om själva chassit. Kan inte tänka mig att 2cm gör en sånn enorm skillnad. Vet inte måtten på liggdelarna. Sittdelarna är iaf lika stora.
Jag pratade om själva chassit. Kan inte tänka mig att 2cm gör en sånn enorm skillnad. Vet inte måtten på liggdelarna. Sittdelarna är iaf lika stora.
City korg supremes mått är 75x33x19. Liggdelen till mondial/edge är 79x33x20. Så det skiljer sig 4cm på längden, annars är de likadana.
Jag vet inte. I katalogen jag har här hemma (den senaste ska tilläggas) så finns det 13 olika färger till just city korg supreme. Kan inte tänka mig att endast tre av dem går till ett speciellt chassi :s De uppfyller ju alla samma funktion, precis som med alla vagn modellerna. Edgen tex har ju 20 olika färger och passar till de fyra olika chassina, det är som att endast 5 av de färgerna ska passa till tex just duo s chassit. Det blir ju bara knäppt tycker jag.
Jaha ja men då stämmer det :) sittdelen finns bara i de färgerna.
Sittdelarna från edgen passar på ditt chassi. MEN vagn paketet/vagnen som du köpte är "classic sport" och därför får du endast välja mellan de tre färgerna. Det är ingen duo vagn utan en sittvagn och därför fick du välja till en city korg (som finns i flera färger). Edge och mondial är ju duo vagnar där det ingår sittdel och liggdel. Man kan därför inte sälja en edge sittdel/liggdel separat eftersom dom säljs i par.
Men om du hittar en edge liggdel eller sittdel på tex blocket så passar den ditt chassi.
Busfröö: vad menar du med "vilka färger?"? Och vilken vagn pratar du om? :p
Busfröö: Hajar endå inte vad det är du svarade på.
Singoalla: Det låter inte allt för dyrt. Hoppas att du blir nöjd :) Till min edge ingår tydligen två fotsackar men jag har inte hört nått om de när jag köpte vagnen så det återstår att se när vi får hem den.
Jo jag har förstått det med säljaren nämnde inte det och det står inte med i kvittona. Hoppas att jag får med de iaf när vi får vagnen så man slipper krångla.
Är pp black mest grå i färgen? Har inte sett den i verkligheten och på bilder ser den grå ut och inte svart med gråa och vita detaljer.
Nån som har sett den, hur är färgen?
Jag var lite orolig över att det skulle komma ut något nytt som jag hellre hade velat ha (de nya kommer ut i samband med att jag föder så vi fick beställa/köpa vagn innan). Men jag ångrar inte alls mitt köp, skulle dock kunna tänka mig ett svart duo s chassi istället för det chromade vi har köpt men det gör inget :)
Hade jag och sambon vart lite mer vågade hade jag kunnat köpa svart citykorg med rosa eller limegrönt sufflett ;)