Emmaljunga tråd, Vol 5
V.24 stänger dom. Tvivlar på att det kommer något INNAN dess.
V.24 stänger dom. Tvivlar på att det kommer något INNAN dess.
Jag som ska ha i augusti måste beställa innan sommarstängningen. Ville dock ha en clean vagn och ingen skrikig färg som man ledsnar på så pp black vart perfekt för oss :) Dock får vagnen stå i källaren i 3 hela månader innan den kommer till användning.
Det är din åsikt ja! Jag tycker inte det.
Jag tycker inte att färgerna som finns nu är tråkiga.
Duo s väger mindre och är smalare vilket underlättar om man ska bära den in och ur bilen. Ligg delen på duo s måste man dock bära in separat.
Åkpåsen kan du ha i både ligg och sittdelen året runt om du nu vill det. Men varma sommardagar behövs den nog inte :)
Vi har precis köpt en men vi har inte hämtat ut den ännu :) Tror att den är super (skulle ju inte köpt den annars hehe), det enda negativa enligt mig är den fula shopping påsen under. Hade hellre velat ha med galler.
Jag köpte ny edge från babyproffsen och fick inte med någon fotsack?
Nu har jag visserligen inte fått hem vagnen ännu men de i butiken nämnde ingen fotsack och det står inte med bland kvittona. Det står annars klart och tydligt vad vi får i kvittona som chassi, madrass osv.
Classic cruptonite chassits mått är 91x59x51 och duo s mått är 93x57x56, så det skiljer sig ytterst lite där. Dock är cryptonite chassit (16,7kg med sittdel) tyngre än duo s chassit (14,3kg med sittdel). Dock är cryptonite snyggare med sin stål varukorg tycker jag :)