Inlägg från: Elmiina |Visa alla inlägg
  • Elmiina

Emmaljunga tråd, Vol 5

V.24 stänger dom. Tvivlar på att det kommer något INNAN dess.

• Elmiina

Jag som ska ha i augusti måste beställa innan sommarstängningen. Ville dock ha en clean vagn och ingen skrikig färg som man ledsnar på så pp black vart perfekt för oss :) Dock får vagnen stå i källaren i 3 hela månader innan den kommer till användning.

• Elmiina

Duo s väger mindre och är smalare vilket underlättar om man ska bära den in och ur bilen. Ligg delen på duo s måste man dock bära in separat.

• Elmiina

Åkpåsen kan du ha i både ligg och sittdelen året runt om du nu vill det. Men varma sommardagar behövs den nog inte :)

• Elmiina

Vi har precis köpt en men vi har inte hämtat ut den ännu :) Tror att den är super (skulle ju inte köpt den annars hehe), det enda negativa enligt mig är den fula shopping påsen under. Hade hellre velat ha med galler.

• Elmiina

Nu har jag visserligen inte fått hem vagnen ännu men de i butiken nämnde ingen fotsack och det står inte med bland kvittona. Det står annars klart och tydligt vad vi får i kvittona som chassi, madrass osv.

• Elmiina

Classic cruptonite chassits mått är 91x59x51 och duo s mått är 93x57x56, så det skiljer sig ytterst lite där. Dock är cryptonite chassit (16,7kg med sittdel) tyngre än duo s chassit (14,3kg med sittdel). Dock är cryptonite snyggare med sin stål varukorg tycker jag :)

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5