Emmaljunga tråd, Vol 5
www.familjeliv.se/Forum-3-96/m55787061.html
Har någon vart med om det förut? Vad har ni fått för det i såfall... så ledsen.. just nu sitter jag bara hemma och inte kan gå ut :(
Nu har vi varit ute i "snökaoset" och testat vagn, 5-15cm pudersnö gick utan större problem med nitron. Man får ju ta i lite men det måste man ju med alla vagnar. Theo tyckte det var väldigt intressant med allt vitt som kommer farande :)
Nu står vagnen i badrummet och torkar, hade inte varit fel med en grovtvättstuga.
Tittade på den påsen du funderat på, det är lamull i den, så antingen kör du med fäll och filtar och locket eller åkpåse. Jag skulle valt fällen och sen köpt påse till nästa vinter.
Så blir det lätt att reglera värmen genom att ta av och på filten när barnet är så litet och sen ta av mer och mer ju varmare det blir.
Har du testat hur påsen får plats i korgen?
Det är svårt för man vill ju att de ska ligga bra, med det jag märkte var att när min liten var runt 1 månad så började han vifta och ville ha lite mer utrymme. Var då jag började känna att quadroliften blev för trång, korgen är mycket bredare.